Od siječnja ćete ugovor s teleoperaterima moći raskinuti i preko telefona, ako ste ga tako sklopili
S novom godinom stupaju na snagu neke nove obveze za operatere, a koje idu u korist potrošača. Od 1. siječnja 2020. godine operatori javnih komunikacijskih usluga obavezni su omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način, dakle, putem istih kanala komunikacije na koji omogućavaju sklapanje ugovora. U svojim općim uvjetima poslovanja dužni su detaljno navesti načine na koje korisnici mogu zatražiti raskid pretplatničkog ugovora, što uključuje i mogućnost raskida elektroničkim putem, kao i telefonom, uz to navesti je li za raskid potrebna određena dokumentacija, odnosno podaci za identifikaciju korisnika, te o kojoj se dokumentaciji i podacima radi.
Novost je i da su skraćeni rokovi za raskid usluge u nepokretnim elektroničkim komunikacijskim mrežama s 12 na pet dana, kao i rokovi za promjenu operatora u navedenim mrežama s 45 na maksimalno 30 dana, čime se, također, ide na ruku potrošačima – navode iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Isto tako, s početkom nove godine, teleoperateri su dužni otkloniti sve kvarove koji su njihova odgovornost, u roku od 15 dana od prijave kvara. Ukoliko to ne učine, potrošač ima pravo na raskid ugovora ili pravno na obeštećenje u iznosu od 240 kuna po svakom naknadnom danu kašnjenja (ako kvar nije uzrokovan višom silom ili krivnjom potrošača.