SOS Dječje selo u potrazi za tvrtkama-partnerima sretnog djetinjstva
Tvrtke su oduvijek igrale ključnu ulogu u neprofitnom sektoru. Osim što podržavanjem humanitarnih organizacija tvrtke ostavljaju pozitivan trag u društvu, njihovo se dobročinstvo pozitivno odražava i na vlastito poslovanje.
Donacijama i dobrotvornim akcijama tvrtke, veće i manje, stvaraju pozitivnu sliku o sebi u očima javnosti. Istraživanje tvrtke Deloitte pokazalo je i da su šanse znatno veće da se zaposlenici zadrže u tvrtki ako su zadovoljni društvenim učinkom poslodavca.
Donacije neprofitnim organizacijama također se odbijaju kao porezno priznati trošak, ukoliko je donacija u iznosu do 2% prošlogodišnjeg prihoda.
U SOS Dječjem selu svjesni su pozitivnog utjecaja kojeg tvrtke mogu imati na njihov rad, zbog čega navedena Udruga sa svojim partnerima iz poslovnog svijeta surađuje na razne načine.
Dok neke tvrtke svoj doprinos daju u vidu financijskih donacija, neke se odlučuju na aktivniji angažman, poput korporativnih volontiranja ili marketinških projekata za opće dobro.
Udruzi SOS Dječje selo Hrvatska cilj je s tvrtkama ostvariti dugoročno partnerstvo.
“Sve tvrtke jednako cijenimo i na svačijoj smo pomoći jednako zahvalni, zbog čega se trudimo da suradnja s nama bude maksimalno od koristi za sve uključene.
Za tvrtke koje se žele uključiti i pomoći djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi, možemo organizirati svakojake aktivnosti i načine na koje mogu pomoći, a za one koji žele dati svoj financijski doprinos nedavno smo omogućili online donacije za tvrtke putem naše web stranice, kako bismo pojednostavili proces doniranja.”, rekla je Ljiljana Varga, voditeljica odjela za korporativna partnerstva.
Ako ovih blagdana želite da vaša tvrtka ostavi trag u društvu i pomogne u stvaranju uspomena djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi, možete donirati putem web stranice Udruge SOS Dječje selo Hrvatska. Za dugoročnu suradnju, javite se putem e-maila [email protected] ili LinkedIna i postanite partner sretnog djetinjstva!