Trudnica naručila novi iPhone, a stigla joj je kutija s najodvratnijim sadržajem ikad: 'Rasplakala sam se'

Rebecca Oman iz Škotske doživjela je šok nakon što je umjesto luksuznog iPhonea 16 Pro, vrijednog gotovo 1.400 funti, u kutiji pronašla nepoznatu smjesu nalik blatu, pijesku i – kako tvrdi – čak i izmetu. Ova bizarna dostava izazvala je burne reakcije i pokrenula istragu Amazona.
Tridesetogodišnja Rebecca Oman iz škotskih Highlandsa naručila je iPhone 16 Pro 1TB putem Amazona, plativši ga čak 1.399 funti. Uzbuđeno je čekala isporuku, no kada je kutiju otvorila, dočekalo ju je neugodno iznenađenje.
“Bila sam šokirana i rasplakala sam se,” ispričala je Rebecca. “Ne znam što sam zapravo dobila u kutiji. Nažalost, neki kažu da izgleda kao izmet. Podsjeća na mješavinu blata, pijeska ili šljunka.”
Čak je i njezin sin ostao zbunjen kada je vidio paket. “Moj sin je rekao: ‘Ajde, da vidimo, je li baš tako dobar?’ Nažalost, morala sam mu odgovoriti da to nisu sretne suze,” dodala je Rebecca.
Amazon tražio policijsku prijavu
Nakon šokantnog otkrića, Rebecca je odmah kontaktirala Amazon putem telefona i online chata. No tvrdi kako joj je rečeno da prvo mora podnijeti policijsku prijavu prije nego što kompanija može reagirati.
Prema njezinim riječima, Amazon je sugerirao da je narudžba možda poslana od strane treće strane, iako Rebecca inzistira da je mobitel naručila direktno sa službene Appleove stranice na Amazonu.
“Imala sam dva telefonska razgovora s policijom, oni su mi rekli da nastavim pritiskati Amazon jer su oni odgovorni da mi vrate novac ili dostave proizvod,” objašnjava Rebecca. “Policija svejedno provodi istragu, što je tužno jer sigurno imaju puno važnijih slučajeva za rješavanje.”
Stresno razdoblje za trudnu majku
Rebecca, koja vodi vlastiti posao, priznaje da ju je cijela situacija ostavila u šoku i pod velikim stresom.
“Nikada ranije nisam imala problema s Amazonom, ali ovo me je potpuno poremetilo. Ne znam hoću li ikada dobiti svoj novac natrag. Svaki dan sam pod stresom zbog toga. A trudna sam, pa ovo nije najbolje vrijeme da osjećam dodatni pritisak,” izjavila je.
Amazon: “Povrat novca i isprika kupcu”
Nakon medijskog interesa i pritiska, Amazon je potvrdio kako će Rebecca Oman biti u potpunosti refundirana, uz dodatnu gestu dobre volje.
Glasnogovornik Amazona UK rekao je: “Naporno radimo na tome da našim kupcima pružimo odlično iskustvo kupovine, uključujući brzu i jednostavnu dostavu i politiku povrata. Iako nam je zadovoljstvo kupaca prioritet, svjesni smo da nismo savršeni i ispričavamo se zbog nastalih neugodnosti. Temeljito smo pregledali ovaj slučaj i kupcu smo vratili novac, uz dodatne znakove dobre volje.”
Iako su online kupovine postale svakodnevica za milijune ljudi, slučaj Rebecce Oman podsjeća da čak i kod najvećih svjetskih trgovaca mogu nastati bizarni i frustrirajući problemi. Amazon je brzo reagirao nakon pritužbi i medijske pažnje, no trudna majka iz Highlandsa morala je proći kroz neugodno iskustvo koje će zasigurno pamtiti.