Ovog im samo u Srbiji: Slika iz IKEA-e širi se regijom i svi se pitaju što se tu zapravo dogodilo

Jedna fotografija snimljena u IKEA-i u Srbiji postala je pravi internetski hit. Prikazuje izloženi WC u odjelu za kupaonice s natpisom koji je izazvao lavinu komentara i šala na društvenim mrežama. Poruka “Ovo je samo eksponat” nasmijala je tisuće korisnika – ali i potaknula pitanje: što se to dogodilo da su morali zalijepiti ovakav znak?
Posjetitelji IKEA-ine prodavaonice namještaja u Srbiji zatekli su neobičan prizor u odjelu za kupaonice koji je ubrzo postao viralni hit. Na jednoj od izloženih WC školjki, koja je inače dio postava kupaonskih interijera, stajala je plastična pregrada i natpis koji nije mogao proći nezapaženo:
„Ovo je samo eksponat“, pisalo je jasno i vidljivo na oznaci.
Fotografija tog detalja pojavila se na društvenim mrežama, gdje su je korisnici odmah počeli dijeliti, komentirati i – naravno – šaliti se na račun moguće pozadine ovog poteza.
Što se zapravo dogodilo? Korisnici nagađaju uz smijeh
Iako iz IKEA-e nisu službeno komentirali razlog zbog kojeg je natpis postavljen, korisnici društvenih mreža nisu propustili priliku da daju svoje duhovite teorije.
„Izgleda da se desio neki nemili događaj“, našalio se jedan korisnik X-a (bivšeg Twittera). Drugi je dodao: „I auto probaš prije kupovine!“ Treći je zaključio: „Neko se, kanda, eksponirao.“
Komentari su se nizali jedan za drugim, a mnogi su priznali da ih je fotografija nasmijala do suza.
IKEA ostaje bez komentara – ali internet ne
Premda razlog za postavljanje upozorenja „Ovo je samo eksponat“ nije službeno poznat, korisnici društvenih mreža zaključili su da iza svega stoji „nečija spontanost“.
Mnogi su istaknuli kako im je ovo najbolja reklama koju IKEA nije morala platiti, jer je fotografija postala viralna na Facebooku, X-u i Redditu.
„Samo u Srbiji možeš vidjeti ovako genijalan prizor,“ napisao je jedan komentator, dok su drugi dodali da bi natpis trebalo postaviti i na druge proizvode – „za svaki slučaj“.
Bez obzira na to je li riječ o pravom incidentu ili samo o preventivnoj mjeri, IKEA-in natpis „Ovo je samo eksponat“ postao je nova internetska senzacija. Fotografija iz kupaonskog odjela još jednom je pokazala kako se i najobičniji prizor iz svakodnevice može pretvoriti u viralni hit – uz malo humora i društvenih mreža.