Bivši djelatnik supermarketa otkrio koju pogrešku rade mnogi kupci: 'Bez veze trošite novac'

U tom kontekstu, važno je preispitati svoje navike i pronaći načine kako optimizirati troškove, bilo da se radi o svakodnevnim kupovinama ili dugoročnim financijskim ciljevima.
Al Baker, bivši zaposlenik supermarketa, ističe nekoliko čestih grešaka koje kupci često čine tijekom kupovine, a koje mogu dovesti do nepotrebnih troškova. Iako mnogi misle da znaju kako kupovati, Bakerova iskustva pokazuju da postoji nekoliko ključnih savjeta koji mogu pomoći da se izbjegnu impulzivne kupovine i uštedi novac.
Jedan od najučinkovitijih načina da se izbjegnu nepotrebni troškovi jest izrada popisa proizvoda koje trebate kupiti prije nego krenete u trgovinu. Bez jasnog plana, lako možete završiti s proizvodima koji vam nisu nužni, što dovodi do nepotrebnog trošenja.
Baker također napominje kako kupci često zaborave provjeriti što već imaju kod kuće, zbog čega mogu nenamjerno kupiti proizvode koji su već na skladištu. To je jednostavan način da se spriječi kupovina duplikata i nepotrebnih stvari.
Korištenje aplikacija trgovina može biti vrlo korisno, posebice funkcija „scan-and-go“, koja omogućuje praćenje ukupnog iznosa dok kupujete. Baker savjetuje da se ova funkcija koristi kako bi se pratili troškovi u stvarnom vremenu i smanjila mogućnost impulzivnih kupovina.

Razni su načini
Kupovina proizvoda samo prema cijeni može biti zavaravajuća. Iako manja cijena na prvi pogled izgleda povoljnije, cijena po kilogramu ili litri može pokazati da je manja količina proizvoda zapravo skuplja na duže staze. Baker savjetuje kupcima da uvijek uspore cijene po težini kako bi dobili najbolju ponudu.
Baker preporučuje kombiniranje proizvoda poznatih brendova s onima trgovačkih marki, čime možete uštedjeti značajan iznos novca bez kompromisa na kvaliteti. Na primjer, prilikom pripreme obroka, možete koristiti jeftinije sastojke iz vlastite trgovine zajedno s kvalitetnim proizvodima iz drugih brendova.
Mnogi kupci često padaju u zamku proizvoda na promocijama koji su postavljeni na krajevima prolaza. Baker savjetuje da se ove ponude izbjegavaju jer su često dizajnirane tako da potaknu impulzivnu kupovinu, što može dovesti do većih troškova nego što ste planirali, piše New York Post.
Liječnik upozorava na sastojak koji Hrvati stalno konzumiraju: 'Opasniji je od šećera'
Baker također ističe kako su skuplji proizvodi obično postavljeni na višim policama, dok su jeftiniji proizvodi često na donjim policama, jer ljudi obično ne žele klečati u trgovinama. Ova strategija postavljanja proizvoda može vas natjerati da kupite skuplje opcije, pa je dobro biti svjestan ovih marketinških trikova.
S obzirom na rastuće troškove, ovih nekoliko savjeta može vam pomoći da uštedite značajan iznos pri svakodnevnim kupovinama, a samim tim i u vašem kućnom budžetu.