Hrvat otkrio koji je najgori auto koji je posjedovao: 'U dva mjeseca se potpuno raspao'

Cijene su odletjele u nebo, ponuda je šarolika, a potražnja ponekad nadmašuje zdrav razum. Novi modeli koštaju kao garsonijera, a ni rabljena vozila više nisu "jeftina i dobra" kao nekad.
Zbog svega toga, mnogi se okreću društvenim mrežama u potrazi za savjetima, iskustvima i odgovorima – od toga "koji auto se najmanje kvari" do pitanja "isplati li se dizel 2011. godište za 7.000 eura". Grupe i forumi tako su postali nova auto-tržnica, ali i ispovjedaonica frustriranih kupaca.
Tako je jedan Hrvat na Redditu napisao: "Koji je najgori auto koji ste imali, koji vas je ostavio na cesti kad ste ga najviše trebali?
Moja dva najgora: Mercedes e220 w212 - uzet u račun za drugi auto, na satu 330 000km (Pravih provjereni) ali vjv neodržavan. Prva stvar koja mi se desila je da je most pukao popola od hrdje (tvornička greška). Nasred avenije prilikom koćenja od 80kmh me samo bacio zadnji kraj u drugu traku, sreća nije bilo nikoga pokraj Druga stvar pred sam put na more krepala vodena pumpa Treća stvar dizne kaput Sve se iz dešavalo u 2 mjeseca", počeo je.
Najgori auto koji ste imali?
byu/No_Record_4050 inaskcroatia
Najgori auti
"VW Caddy 1.4 benzin 2005 Najveća kanta ikad, benzina je trošio vise nego Airbus kerozina, bez ikakve opreme i sa mirisom vlage unutra (auto stajao 10 godina na livadi), bez klime na +40 i mirisom vlage unutra top, od kvarova neću komentirati nije vrijedno ali sam ga na kraju dao za djabe".
Drugi Hrvati su dodali: "U deset godina vozacke karijere i pet razlicitih auta me nikad nijedan ostavio, al najgori auto koji sam imao prilike vozit je MG ZS, nevjerojatno nestabilan u krivinama, troši nekih 12l/100km, opća katastrofa od auta."
Drugi je napisao: "Imao sam dosta auta do sada i uglavnom nikada nisam imao nekih većih problema, ali taj jedan zbog kojeg me zaboli oko srca i u predjelu džepa je bio BMW.
Mama upozorila na aparat koji sve češće vidimo u hrvatskim kuhinjama: 'Skoro nam je uništio dom'
Zapalio se u vožnji i izgorio u potpunosti. Bio je redovno održavan i imao malo kilometara, nažalost, nikada se nije saznao uzrok samozapaljenja, ali najviše se sumnjalo na DPF."