Hrvati u nevjerici zbog sulude akcije u Sparu: 'Malo je reći jadno i podlo'

Dok cijene u Hrvatskoj divljaju, a potrošačka košarica postaje sve tanja, građani sve češće pomoć traže jedni od drugih – na Facebooku, TikToku i u raznim grupama gdje se dijele savjeti kako uštedjeti, gdje kupiti jeftinije i kako izbjeći prevare.
Među njima, posebnu ulogu ima stranica Halo, inspektore koja svakodnevno objavljuje priče o nepoštenim trgovcima, muljanju s vagama, istekloj robi, lažnim sniženjima i svim drugim problemima koje pogađaju obične ljude. I dok institucije često šute, građani su ti koji podižu glas – i ne boje se prozvati one koji varaju.
Tako su se sada raspisali o bizarnoj akciji u Sparu: "VRIJEĐANJE INTELIGENCIJE POTROŠAČA. Morali smo objaviti ovaj "biser" iz Interspara u Garden Mallu u zagrebačkoj Dubravi. A kako i ne bi? Naši čitatelji koji nam masovno dostavljaju ovu sliku govore kako je to još jedan "očiti primjer vrijeđanja inteligencije potrošača"", počeli su.
Nevidljiva akcija
"I, zaista, slika govori više od tisuću riječi... Pa se onda s pravom potrošači pitaju: "Nije li ovo, ipak, jedna vrsta i zavaravajućeg oglašavanja? Jer na kapsule Ariel popusta nema. Cijena je bila ista i 2.5.2025. kao i danas, kao i sutra, kao i cijeli mjesec, a sve to uz 0% popusta (za nepismene u marketingu: bez sniženja - op.a.) u akciji "Spar mjesečne uštede" i uz slogan "Niže cijene cijeli mjesec". A zavaravajući oblik oglašavanja je kažnjivo djelo."
Vidite li ovdje uštedu? Mi ne. Ali vidimo još jednu marketinško-trgovačku glupost. A kako što znamo ljudskoj gluposti često nema kraja...", zaključili su.
U komentarima su se javili brojni Hrvati. Jedan je poručio: "Nije to nikakvo vrijeđanje, samo je austrijska tvrtka shvatila koliko smo glup narod i to obilato koriste, jer mi svoju glupost dokazujemo 35 godina".
Drugi je dodao: "To je čista namjera, jer znaju da je kupac površan i da ima isprani mozak". Potom je jedan korisnik dodao: "To se zove sprdanje s kupcima".
"Malo je reći jadno i podlo! Sve te cijene na tržištu nisu zapravo prava vrijednost proizvoda niti kako kažu procesa proizvodnje. Napuhane cijene bar dva puta veće od prave vrijednosti... Pohlepa na veliko", komentirao je jedan korisnik Facebooka.