Hrvatica kupila čokoladni desert u Lidlu pa ostala bez riječi kada ga je otvorila: 'Ovo nije prvi put'

Od lažnih sniženja do pogrešnog označavanja cijena ili proizvoda s isteklim rokom, sve su glasniji u svojim prigovorima. Upravo zato sve više građana koristi platformu Halo, inspektore – službenu stranicu putem koje mogu prijaviti nepravilnosti, prijevare i sumnjive prakse koje primijete u trgovinama, restoranima, benzinskim postajama i drugim objektima.
Stranica funkcionira kao izravan kanal između potrošača i inspekcijskih službi, a pokazuje se da hrvatski građani itekako imaju što za prijaviti. Sada su se raspisali o odvratnom prizoru iz jednog Lidla. Naime, jedna je Hrvatica kupila čokoladni desert koji je bio prepun - plijesni!
"Plijesan prekriva Hrvatsku. U šest godina koliko postoji Halo, inspektore nismo doživjeli toliko prijava i pritužbi na pljesnive prehrambene proizvode. Svaki dan mogli bi objavljivati desetke priča. Danas ćemo (opet) o Lidlu. Onom iz Kutine", počeli su svoju objavu.
"Već sam više puta naišla na plijesan u proizvodima kupljenima u Lidlu i to sve unutar roka valjanosti. Poučena time uvijek pregledam cijeli proizvod prije nego ga dam svojoj djeci posebno kada se radi o mliječnom desertu ili proizvodu. Plijesan smo pronašli čak i u namazu od tune no to nisam slikala niti sam sačuvala račun pa bi takva vrsta reklamacije vjerojatno bila odbijena. A i morala bi prevaliti kilometre zbog 2-3 eura nadoknade", piše Halo, inspektore.
'Nije prvi put'
"Sada sam bila opreznija i mudrija," piše nam ogorčena Kutinjanka jer je zamalo svojoj maloljetnoj djeci dala mliječni desert s medom koji je bio uredno zapakiran, neoštećene ambalaže, ali puno plijesni.
Na slikama se vidi kako su SVI deserti prekriveni slojem plijesni, iako je uredan rok trajanja (21.8.2025.).
Tko ih proizvodi, ne piše, ali se da iščitati kako taj mliječni desert distribuira mađarski Lidl, a da je isti proizveden za hrvatski Lidl (ma što god to značilo). Dakle, odgovornost za stavljanje na tržište RH ima hrvatski Lidl. Čak i u slučaju eventualnih zdravstvenih problema njihovih kupaca. I to u punom obeštećenju.
Naš savjet: pažljivo čitajte rokove trajanja, sada dok traju velike vrućine provjerite SVE mliječne, čokoladne, ali i mesne proizvode i prerađevine prije no što ih konzumirate ili nekome ponudite na stolu ili za jelo. Da ne bi poslije bilo "belaja", rekli bi u Bosni.
Stručnjaci upozoravaju: Ove boje kupaćih kostima treba izbjegavati, mogu biti jako opasne
Stihijsko popunjavanje polica, višesatno držanje paleta raznih OSJETLJIVIH proizvoda na Suncu, prekid hladne linije i niz drugih čimbenika i te kako mogu stvoriti problem potrošačima koji s povjerenjem kupuju i pošteno plaćaju svakim danom sve skuplje proizvode. A plijesan se najmanje očekuje ako ne sve o propisima proizvedeno, transportirano i distribuirano do polica i potrošača. Na kraju recimo još i ovo: zanimljivo kako već mjesecima ukazujemo na probleme s crvima i plijesnima u hrani koju prodaje Lidl. A oni nisu napravili niti jedan jedini opoziv. Barem ne javni..."