Nogometna strast i emocija u novom, održivom ruhu popularne trgovine FootballMania

Strast i emocija nogometne igre, moderna tehnologija te održivi materijali – sve to objedinjeno je u novom, svježem ruhu FootballMania flagship poslovnice u Arena Centru.
Novi interijer popularne sportske trgovine kojeg potpisuje SWOODA, hrvatska tvrtka specijalizirana za održivi dizajn, svakim detaljem promišljeno integriranim u prostor donosi posebno iskustvo kupovine, bilo da ste profesionalac ili entuzijast.

Konceptualno, novi dizajn se nadovezuje na prepoznatljiv identitet branda koji se provlači kroz redizajnirani prostorni okvir. Korištenje ključnih motiva koji asociraju na nogomet kao što su središnja linija, gol mreža ili zelena boja, u kombinaciji s elementima suvremenog dizajna, ima za cilj prenijeti kupce u srce igre, istovremeno poboljšavajući njihovo iskustvo kupovine. Kao grafički element koji se provlači kroz cijeli prostor korišteni su segmenti nogometnog igrališta čijim su multipliciranjem nastali dinamični uzorci korišteni na zidovima.

U skladu s načelom održivosti koja vodi svaki korak branda SWOODA u stvaranju modernog prostora, projekt FootballMania temelji se na integraciji održivih principa u dizajn i izradu opreme trgovine.
„Naš je cilj bio stvoriti rješenje koje je ne samo vizualno privlačno i funkcionalno, već i ekološki odgovorno te prilagodljivo. Elementi su dizajnirani imajući na umu fleksibilnost i prilagodljivost te dinamičnu prezentaciju robe. Oprema se može lako rastaviti, što omogućuje ponovnu upotrebu, premještanje ili recikliranje na kraju životnog ciklusa“, ističu iz SWOODA.

Od starih hladnjaka do vrhunskih reciklabilnih materijala
Poseban naglasak stavljen je na materijale s niskim utjecajem na okoliš. Pultovi i police trgovine izrađeni su od Polygood ploča - 100% reciklirane plastike, a završna dekorativna obrada izrađena je od recikliranih hladnjaka. Osim što su ploče u potpunosti reciklabilne, imaju Cradle to Cradle certifikat i nizak udio hlapljivih organskih spojeva (VOC). Također, korištenjem metalnih komponenti od parcijalno recikliranog čelika dodatno se smanjuje ugljični otisak.
Tkanine u garderobama izrađene su od 70% reciklirane vune, a u projektu su ponovno iskorišteni elementi iz postojeće trgovine, poput klupa i namještaja, prilagođeni novom konceptu kako bi se produžio životni ciklus postojećih resursa i smanjila količina otpada.

Odgovorna proizvodnja i energetska učinkovitost
Cjelokupnu opremu izradila je tvrtka Sobočan, u pogonima koji imaju TÜV i FSC certifikate te ih pokreće solarna energija, što smanjuje ugljični otisak proizvodnog procesa.
Za rasvjetu je u suradnji s tvrtkom Molto Luce odabrana energetski učinkovita LED tehnologija s modularnim reflektorima koji omogućuju zamjenu pojedinačnih komponenti, svjetlosnih izvora, pretvarača, optike i zaštitnog stakla, čime se produžuje vijek trajanja sustava i pojednostavljuje održavanje.

Kroz projekt FootballMania, SWOODA potvrđuje svoju posvećenost prostorima u kojem se dizajn i održivost isprepliću u jedinstveno iskustvo.