Srbin Dragan s trudnom ženom doživio horor u 'all inclusive' hotelu: 'Sve je krenulo trećeg dana'

Srbin Dragan Simić (28) iz Lazarevca krenuo je 29. lipnja 2024. godine na ljetovanje u Tursku sa suprugom, koja je u šestom mjesecu trudnoće. Putovanje su organizirali preko jedne od najpoznatijih turističkih agencija, odabravši all inclusive hotel s četiri zvjezdice u Alanyi. No, ono što je trebalo biti bezbrižan odmor, ubrzo se pretvorilo u niz neugodnosti, koje je Dragan podijelio s portalom MONDO.
"Sve je započelo u redu. U autobusu smo dobili kovertu s uputama u kojoj je jasno pisalo da ne smijemo piti vodu iz slavine te da je sigurno koristiti vodu iz automata. Predstavnica agencije, Vera, bila je na raspolaganju za pomoć. Ipak, trećeg dana našeg boravka počeli su zdravstveni problemi. Supruga i ja smo osjetili bolove u trbuhu i dijareju. Sve vrijeme smo pili flaširanu vodu na plaži, dok smo u hotelu koristili vodu s automata", započinje priču Dragan.
Problem s vodom ubrzo je postao očit. "Za vrijeme ručka otišao sam po vodu, ali na automatu nije bilo vode. Rekli su mi da će voda stići za nekoliko minuta. Na toj liniji, osim vode, izlaze i čaj, mlijeko, kava, pa čak i pivo, a baloni s vodom se nadopunjuju. No, primijetio sam da vodu pune iz slavine, a potom je stavljaju u balone. Mnogim gostima nije bilo dobro, svi su imali slične stomačne probleme", istaknuo je Dragan.

Nisu samo zdravstvene tegobe problem
Suočen s problemima, obratio se predstavnici agencije. "Pitao sam našu predstavnicu može li nešto poduzeti, no ništa nije bilo učinjeno. Te večeri sam u sobi primijetio da je voda u WC-u izrazito žuta i prljava. Snimio sam taj prizor, a čuje se i da nitko nije koristio WC prije toga. Supruga i ja smo imali dijareju, grčeve i bolove. Kada smo prestali piti njihove sokove, stanje nam se popravilo nakon dva do tri dana. Iako smo imali zdravstveno osiguranje, nismo se obratili liječniku jer su simptomi počeli popuštati", rekao je Dragan.
Nezadovoljstvo nije bilo ograničeno samo na vodu i zdravstvene probleme. "Putovali smo preko jedne od najboljih agencija, ali doživjeli smo razočaranje. Ako ste zakasnili na ručak, koji traje od 13 do 15 sati, već u 14 sati niste imali što jesti. Večera je trajala od 19 do 21 sat, a ako biste došli u 20:15, ostao bi vam samo riža i vegetarijanski obroci. Higijena je također bila na niskoj razini. Toaletni papir nisu dostavljali, a posteljina je zamijenjena samo jednom tijekom cijelog boravka", dodao je Dragan.
Srbi na moru izazvali incident o kojem sada priča cijeli Balkan: Pogledajte što su izveli na plaži
Unatoč žalbama, turistička agencija nije pružila zadovoljavajuću pomoć. "Žalio sam se našoj predstavnici, no ona je tvrdila da ne može ništa poduzeti. Predložila je zamjenu sobe, ali to nije rješavalo problem. Kasnije je nudila promjenu hotela, ali tek šestog dana, što bi značilo da bismo sedmog dana trebali mijenjati smještaj. Na kraju je ponuđena promjena hotela 24 sata prije povratka, uz našu doplatu. Kada sam se obratio agenciji putem e-maila, odgovorili su da smo imali sve uvjete. Toliko o all inclusive usluzi", zaključio je Dragan Simić.