Srušili su ogroman putnički avion kako bi testirali gdje je najopasnije u sjediti: Rezultati će vas šokirati
Znanstvenici su jednom namjerno srušili veliki putnički zrakoplov na tlo kako bi mogli dobiti ideju koja bi sjedala u avionu imala najbolje šanse preživjeti pad.
Znanstvenici su uvijek vani u potrazi za odgovorima na velika pitanja, zar ne? Dok bi se nešto od onoga što rade moglo smatrati pomalo trivijalnim, nije bilo ničeg glupog u ovom eksperimentu, čiji je cilj bio utvrditi koji bi putnici mogli najvjerojatnije preživjeti pad zrakoplova.
Pa, što mislite gdje imate najbolje šanse za preživljavanje?
Zanimljivo testiranje
Test, koji je emitiran u emisiji The Plane Crash na Channel 4, izazvao je malo kontroverzi jer je američka vlada odbila dopustiti nadležnoj tvrtki pod nazivom Broken Wing da pokuša eksperiment na njihovoj zemlji. Na kraju su uspjeli nagovoriti meksičku vladu da im dopusti da odrade testiranje, koje su napravili na velikom, suhom jezeru.
Ideja je bila upravljati avionom na daljinu prije nego što se namjerno sruši u veliki pusti prostor kako bi se dovršila njihova simulacija. Međutim, budući da je zrakoplov morao letjeti iznad nekih naseljenih područja, meksička je vlada zahtijevala da zrakoplovom za to vrijeme upravlja ljudski pilot.
To je značilo da je kapetan Jim Bob Slocum imao zadatak odvesti zrakoplov u divljinu prije nego što napusti letjelicu, vjerojatno padobranom, i ostavi je da je daljinski sruši drugi pilot.
Jurio je brzinom 225 km/h
27. travnja 2012. zrakoplov Boeing 727 poletio je iz zračne luke u Mexicaliju, prije nego što je odletio u pustinju i namjerno se srušio pod brzinom od 225 kilometara na sat. Ali, vi ste uglavnom ovdje da biste saznali rezultate, zar ne?
Pa, možda vas neće iznenaditi kad saznate da bi ljudi u prednjem dijelu zrakoplova imali najveću vjerojatnost da će poginuti u pravoj nesreći.
Oni koji sjede uz krila aviona bi pretrpjeli teške ozljede, ali bi vjerojatno preživjeli, dok je većina testnih lutki u stražnjem dijelu aviona ostala netaknuta, što znači da bi ti putnici vrlo lako mogli preživjeti.
Puno je varijabli...
Međutim, vrijedi istaknuti da bi se okolnosti vjerojatno obrnule da se zrakoplov prvo srušio na rep.
Test je također otkrio da bi položaj steznika, koji je predmet mnogih nagađanja, vjerojatno spriječio ozljede glave i kralježnice, ali bi stvorio veći pritisak na noge, što je moglo rezultirati većim brojem lomova.
Uglavnom, ne postoji idealno mjesto za biti u zrakoplovnoj nesreći, osim da niste prisutni u zrakoplovu koji se ne ruši.