Stručnjakinja otkrila kako vas svaki puta varaju u restoranu: 'Svi misle da su to sami odabrali'

Ispod površine finih mirisa i osmijeha konobara krije se čitav arsenal trikova dizajniranih da vam istrese dodatne eure iz džepa – i to bez da vi išta posumnjate. Jedna TikTok korisnica, Basia aka @everupmarketing, tvrdi da iza svega stoji dobro promišljen psihološki marketing. U videu koji je brzo prikupio pozornost, otkrila je kako nas restorani vrlo elegantno “vozaju”.
Primjerice, jeste li ikad primijetili da je jedno jelo na meniju abnormalno skupo? Nije tu zato da ga naručite, već da sve ostalo izgleda jeftinije u usporedbi. Pametno, zar ne? Ili onaj znak pored kase s nekoliko novčanica? To nije dokaz darežljivosti prethodnih gostiju, već mamac. Osoblje često samo "nabaci" nešto love kako biste i vi posegnuli za novčanikom bez razmišljanja.
A što je s "dnevnom ponudom" ispisanom rukom na ploči? Možda zvuči kao nešto svježe i ekskluzivno, ali Basia tvrdi da je ista ta “posebnost” na meniju već danima. Samo dobro upakirana bajka.

Razni trikovi
Jedan od suptilnijih poteza je pitanje: "Želite li gaziranu ili negaziranu vodu?" Primijetite što ne kažu – obična voda iz slavine nije opcija. Na kraju, platit ćete vodu koja je možda skuplja od predjela.
Nedostaje li simbol valute uz cijene? Nije zaboravljeno. Kad piše samo "24", mozak to čita kao broj, ne kao novac. “24 eura” zvuči ozbiljnije, zar ne? Glazba? I ona igra ulogu. Kad je gužva, brzi ritmovi vas tjeraju da pojedete i oslobodite stol. Kad je prazno, laganice vas omame i ostavljaju da još naručite nešto slatko – jer, eto, lijepo vam je.
U Srbiji otkriveno golemo stvorenje: 'To je nova vrsta, našli smo ga u jami na planini'
I sve to, kaže Basia, nije slučajno. To su fino uštimane manipulacije koje restorani koriste da biste mislili kako vi birate. A kad vjerujete da je odluka vaša – nećete je preispitivati.