Supružnici naručili kavu u popularnom kafiću pa dobili račun od 4000 eura: 'Nadamo se da nitko neće proći kroz ovo'

Cijene kave u posljednje vrijeme rastu, no za bračni par O’Dell iz Tulse u Oklahomi jutarnji ritual ispijanja kave pretvorio se u pravi financijski šok. Jesse i Deedee O'Dell već 16 godina svakodnevno započinju dan ledenim americanom i cappuccinom iz Starbucksa, no njihova narudžba iz veljače 2023. godine završila je neuobičajeno.
Umjesto uobičajenih desetak dolara, koliko inače plaćaju, iznos na računu popeo se na nevjerojatnih 4.456,27 dolara, što je otprilike 4.100 eura. Na računu je bila naplata "napojnice" od 4.444,44 dolara, iako se Jesse prisjetio da je na ekranu jasno odabrao opciju "No Tip" (Bez napojnice).
Otkriće greške i borba za povrat novca
Par isprva nije primijetio pogrešku, a problem je postao očit tek kada je Deedee pokušala platiti u trgovačkom centru i njezina kartica bila odbijena. Provjerom računa shvatili su da su im sredstva nestala.
Jesse je odmah kontaktirao Starbucks, gdje mu je menadžer objasnio da je greška najvjerojatnije nastala u sustavu kartičnog plaćanja. Obećali su im povrat novca putem dva čeka. No kad su čekovi stigli, i jedan i drugi su bili odbijeni.
Kako su dani prolazili, situacija je postajala sve stresnija. Jesse je, prema vlastitim riječima, "vjerojatno 30 ili 40 puta" tog dana zvao korisničku službu dok nije dobio obećanje o ponovnom slanju čekova.
Propalo putovanje i izjava Starbucksa
Problemi s povratom novca imali su dalekosežne posljedice za obitelj O’Dell. Planirali su putovanje u Tajland kako bi posjetili Deedeenu sestru, koju godinama nisu vidjeli, no zbog blokiranih sredstava morali su otkazati putovanje bez mogućnosti povrata troškova.
„Ovo nam je prouzročilo ogroman stres u obitelji, i nadamo se da nitko drugi neće morati prolaziti kroz ovako nešto,” izjavio je Jesse O'Dell.
Iz Starbucksa su za UNILAD potvrdili da je problem u međuvremenu riješen.
„Ovo je bila nesretna situacija koja je sada riješena. Napojnica je unesena greškom, a prvi čekovi imali su tipografski problem zbog kojeg su odbijeni. Novi čekovi izdani su 31. siječnja, a korisnici su ih primili i unovčili 6. veljače,” naveli su iz kompanije.
Na kraju, O’Dellovi sada savjetuju sve koji često koriste usluge kafića da uvijek provjere račun odmah nakon plaćanja kako bi izbjegli ovakve neugodne situacije.