Tip je na prvi dan posla napravio totalnu glupost: Tvrtku je koštao više od 50 000 eura, razlog je bizaran
Pravljenje malih pogrešaka prvog dana na novom poslu nije neobično, no jedan stjuard British Airwaysa napravio je vrlo skupu grešku prvog dana kada je slučajno aktivirao klizač za hitne slučajeve u avionu.
Pogreška je navodno koštala njegove poslodavce 50.000 funti, što je više od 55.000 eura. Neimenovani novi zaposlenik radio je svoj prvi let Boeingom 777 s Heathrowa u petak prošlog tjedna. On je nenamjerno pokrenuo proceduru evakuacije aviona otvorivši vrata za bijeg, izvještava The Sun.
Kada su se vrata za bijeg otvorila, otvorio se tobogan za evakuaciju na napuhavanje, što je značilo da se obavezni sigurnosni element više nije mogao koristiti i da se za putnike morao koristiti zamjenski zrakoplov.
Greška zlata vrijedna
Improvizirani debi slajda nije bio smiješan jer je putnicima na letu BA75 za Lagos u Nigeriji rečeno da će zbog greške slajda njihovo putovanje biti odgođeno četiri sata. Avion koji je nekoliko trenutaka prije polijetanja napustio stanicu na Heathrowu.
Nakon što je tobogan aktiviran, hitne službe su požurile na mjesto događaja kako bi oživjele gumeni tobogan s asfalta. Glasnogovornik BA-a pojasnio je što se zapravo dogodilo i rekao da je to 'uobičajena procedura za dolazak hitnih službi'.
Zamjenski zrakoplov završio je put do Lagosa s istom posadom, osim novaka koji je zamijenjen. BA kaže da još uvijek istražuje uzrok postavljanja klizača.
Brzo su se snašli
U izjavi koju je podijelio s LADbible glasnogovornik je rekao: "Zrakoplov se vratio na stajanje i korisnici su se normalno iskrcali. Ispričali smo se kupcima zbog prouzročenih neugodnosti, osigurali smo im bonove za osvježenje i organizirali zamjenski zrakoplov kako bi mogli nastaviti svoje putovanje prema planu."
Zrakoplovi Boeing 777-200 opremljeni su s osam tobogana. Kada kabinsko osoblje aktivira jedan od klizača, vrata će se otvoriti u "automatski" položaj, što automatski pokreće sigurnosnu značajku na napuhavanje.
Zrakoplovi su sigurniji nego ikad
Tobogani su masivni, duljine do 14 metara. Unatoč njihovoj ogromnoj veličini, toboganima je potrebno samo šest sekundi da se otkotrljaju i napuhnu, omogućujući ljudima u avionu da sigurno izađu iz zrakoplova.
Klizači se provjeravaju gotovo svakodnevno prema Peteru Dyeru, licenciranom zrakoplovnom inženjeru koji je intervjuiran za BA YouTube video o tome kako se postavljaju sigurnosni slajdovi.
Zrakoplovi su sada sigurniji nego ikad prije i rijetko se događa da putnici moraju koristiti tobogan za evakuaciju.