Trgovci koriste lukav trik kojim varaju kupce: Dobro pazite na ovaj detalj kada kupujete naranče ili limune
Prodavnice prehrambenih proizvoda koriste lukave trikove kako bi privukle kupce, a jedna od tih taktika je upotreba crvenih mrežastih vrećica kako bi naranče izgledale privlačnije.
Naizgled neobičan izbor crvenih vrećica zapravo stvara iluziju da su naranče intenzivnije narandžaste boje, što ih čini primamljivijima za kupce. Ovaj trik nije rezerviran samo za naranče već djeluje i na ostale agrume poput mandarina i grejpa. Čak i limuni, koji se obično prodaju u žutim ili zelenim vrećicama , mogli bi izgledati narandžasto kada bi se nalazili u crvenim mrežastim vrećicama.
Kako znati valja li
Ovi taktički potezi supermarketa dio su šire strategije kako bi potaknuli kupovinu i učinili proizvode privlačnijima. Međutim, postoje načini kako se oduprijeti ovakvim marketinškim trikovima. Jedan od njih je da se koristi spisak prilikom kupovine kako biste ostali na pravom putu i izbjegli nepotrebne kupovine.
Jedan predmet u kuhinji je pravi 'tihi ubojica': Ispušta kancerogene tvari i kada se ne koristi
Ako se pitate kako odabrati sočnu naranču punu soka, jedan od savjeta je da obratite pažnju na težinu ploda - teža naranča će vjerojatno biti sočnija. Također, birajte čvrste naranče intenzivne boje i izbjegavajte one koje izgledaju mekano ili imaju vidljiva oštećenja.