Trik - Kako možete skratiti čekanje u dugim redovima za točenje goriva
Ako je na njoj ručica (ili strelica) okrenuta desno, znači da je tank na desnoj strani auta i obrnuto!
Jeste li se ikada zapitali zašto su neki spremnici za gorivo postavljeni na desnu stranu vozila, a zašto su drugi na lijevu?
Većina proizvođača automobila stavlja otvore spremnika za gorivo na vozačevu stranu radi praktičnosti.
U Americi i većini Europe, gdje vozači voze desnom stranom ceste i sjede na lijevoj strani vozila, vozačima je lakše staviti lijevu stranu vozila blizu pumpe za gorivo, tako ne trebaju nepotrebno obilaziti automobil kako bi ga napunili gorivom, a ujedno se ne izlažu opasnosti jer stoje dalje od ceste odnosno prolaza drugih automobila prilikom točenja goriva.
U drugim zemljama gdje vozači voze lijevom stranom ceste i sjede s desne strane automobila, spremnici goriva su s desne strane, no naravno postoje i iznimke.
Također postoji špekulacija da sva vozila nemaju otvore spremnika goriva na istoj strani jer bi to izazvalo duge redove na benzinskim postajama.
Iako je razloga za pozicioniranje spremnika goriva na jednu stranu vozila u odnosu na drugu mnogo, onaj najvjerojatniji i najlogičniji je vrlo vjerojatno povezan s inženjeringom, dizajnom vozila i podvozja.
Kako izbjeći dugo čekanje i redove na benzinskim pumpama?
Vjerojatno ste ovih dana primijetili da cijene goriva luduju, te da vozači mahnito ponedjeljkom jure na benzinske pumpe kako bi natočili gorivo prije novog poskupljenja.
Pošto se nalazimo u Europi, većina automobila na našim cestama ima otvor spremnika goriva s vozačeve strane, te su redovi na pumpama najčešće dulji baš s te strane.
Kako bi izbjegli dodatan stres i skratili svoje čekanje, razmislite o opciji da autom priđete pištolju za točenje s "krive" strane.
Prilikom ovakvog točenja, moramo samo napomenuti da se parkirate pola metra dalje no inače te da crijevo ne prebacujete preko krova ili stražnje haube automobila kako ne bi oštetili lak, a ujedno ćete tako i lakše dosegnuti otvor spremnika goriva.