Tužio poznatu tvrtku jer se porezao i dobio preko šest tisuća eura
Upravo takva situacija zadesila je Nicka Silverthorna, 48-godišnjeg muškarca iz Londona, koji je odlučio poduzeti pravne korake nakon neugodnog iskustva s neispravnim brijačem.
Nick je tijekom blagdana kupio brijač vlastite marke u lokalnoj trgovini Sainsbury's u Richmondu, želeći se urediti za posjet obitelji. No, čim ga je isprobao, brijanje se pretvorilo u neugodno iskustvo. S nekoliko poteza po licu zadobio je duboke posjekotine na oba obraza, koje su obilno krvarile više od dvadeset minuta. Kasnijim pregledom brijača otkrio je da je jedna od oštrica bila djelomično odvojena od glave britve, što je uzrokovalo ozbiljne ozljede.
S obzirom na ozbiljnost situacije, Nick je odlučio poduzeti korake kako bi spriječio da se nešto slično dogodi drugima. Kontaktirao je odvjetničku tvrtku Express Solicitors, specijaliziranu za odgovornost za proizvode, koja je pokrenula postupak protiv proizvođača brijača – Wilkinson Sworda.
Na kraju je dobro zaradio
Nick je marljivo sačuvao sve dokaze: oštećeni brijač, kutiju i račun, a rodbina je fotografirala njegove ozljede odmah nakon incidenta. Rane su zacjeljivale tjednima, a ostavile su trajne ožiljke na licu. Osim fizičkih posljedica, Nick je doživio i psihičku traumu, priznajući da su ga mučile noćne more o krvarenju, što je dodatno pogoršalo njegovo stanje.
Proizvođač Wilkinson Sword, nakon provedenih testiranja, odlučio je sklopiti izvansudsku nagodbu i isplatiti Nicku 6250 dolara (oko 6000 eura), bez formalnog priznanja krivnje.
Njegov odvjetnik Jack Klein iz Express Solicitorsa istaknuo je kako slučaj pokazuje da čak i naizgled manji incidenti s potrošačkim proizvodima mogu rezultirati ozbiljnim pravnim posljedicama, naglašavajući važnost čuvanja dokaza u sličnim situacijama.