Za emocionalno zdravlje djece: Intersnack Adria donira za edukativni projekt udruge kako si?
Intersnack Adria, vodeći proizvođač slanih grickalica u Europi, pokrenuo je u svibnju donacijsku kampanju pod sloganom “Hrskaj POM-BÄR slasno, izreci osjećaje jasno i glasno!” s ciljem prikupljanja sredstava za podršku radu udruge kako si?.

Kampanja se provodi u suradnji s Konzumom, a za svaki kupljeni proizvod POM-BÄR Intersnack Adria donira 0,20 eura za izradu i tisak priručnika o emocijama i edukativnih kartica namijenjenih razvoju emocionalne pismenosti kod djece. Udruga kako si? svojim aktivnostima pruža podršku djeci i roditeljima u razumijevanju, izražavanju i nošenju s emocijama, čime doprinosi stvaranju sigurnog i podržavajućeg okruženja za emocionalni razvoj najmlađih.
Kampanja traje do kraja svibnja, a svi potrošači mogu sudjelovati kupnjom proizvoda POM-BÄR u Konzumovim prodavaonicama i putem web shopa.
Zašto baš emocije?
Imajući na umu da sposobnost prepoznavanja i regulacije emocija predstavljaju temeljni element u razvoju i emocionalnom blagostanju djece, Intersnack je želio doprinijeti dodatnoj popularizaciji navedene teme.
“Drago nam je što putem ove kampanje možemo inicirati projekte velike društvene vrijednosti i u njima sudjelovati. Posebno nas raduje kada se svi partneri i dionici udruže s istim ciljem – djelovati složno, odgovorno i srcem za dobrobit najranjivijih među nama.

Adekvatno izražavanje osjećaja, učinkovito suočavanje s frustracijama i razočaranjima, kontrola impulzivnih reakcija te usvajanje pozitivnih obrazaca ponašanja prava je vještina. U razvoju te vještine neophodna je podrška odraslih kako bi se osigurao zdrav i uravnotežen emocionalni razvoj.
Ponosni smo na ovogodišnju suradnju koju smo ostvarili s udrugom kako si?, čiji rad predstavlja istinski doprinos emocionalnoj dobrobiti djece i mladih”, izjavila je Ivana Bojić, Customer Marketing menadžerica Intersnack Adrije.
Priručnik i edukativne kartice bit će predstavljeni javnosti u rujnu, uoči početka nove školske godine. Distribucija će se nadalje provoditi putem mreže partnerskih udruga i organizacija, škola, knjižnica, kulturnih centara te na događajima posvećenima dobrobiti djece.
“Udrugu kako si? čini tim mladih psihologa koji, pod mentorstvom prof. dr. sc. Nataše Jokić-Begić, pružaju psihološku podršku građanima na jednostavan, topao i pristupačan način.
Naša je misija stvarati siguran prostor za razgovor o osjećajima i mentalnom zdravlju. Surađujući s institucijama, stručnjacima, udrugama i društveno odgovornim tvrtkama kakva je Intersnack Adria, nastojimo graditi zajednicu koja razumije, podržava i osnažuje. Posebno nas nadahnjuju naši korisnici i pratitelji, čije nas povratne informacije motiviraju da rastemo i razvijamo se.
Vjerujemo da zajedno možemo mijenjati stvari – stručno, empatično i dostupno”, poručila je Blanka Orhanović, potpredsjednica i suosnivačica udruge kako si?.
O udruzi kako si?
Udruga kako si? osnovana je 2020. godine kao odgovor na povećane potrebe za psihološkom podrškom tijekom pandemije i prirodnih katastrofa. Nastala je iz želje da psihološka pomoć postane dostupna, razumljiva i bliska svima – bez stigme.
Danas okuplja više od 50 članova i suradnika, među kojima su psiholozi, psihoterapeuti i edukatori. Djeluju u sklopu dvaju savjetovališta, provode individualna i grupna savjetovanja te izdaju stručne i edukativne publikacije.
Kroz brojne projekte i kampanje udruga sustavno radi na osnaživanju pojedinaca i zajednice, razvoju emocionalne pismenosti i destigmatizaciji psihičkih poteškoća. U suradnji s obrazovnim institucijama, nevladinim organizacijama i društveno odgovornim tvrtkama redovito organizira radionice, edukacije i online sadržaje prilagođene stvarnim potrebama korisnika.