Konačno razriješili misterij vremenskog putnika iz Kijeva: 'Dobro pogledajte što je na slici'
Jedna od najpoznatijih priča o navodnom vremenskom putniku dolazi iz Kijeva, a slučaj Sergeja Ponomarenka zaintrigirao je mnoge od 2006. godine kada je prvi put prijavljen. Naime, Ponomarenko se tada pojavio u Kijevu, tvrdeći da dolazi iz prošlosti – točnije iz 1950-ih. U odjeći starinskog kroja i s fotoaparatom u ruci, tvrdio je da je rođen 1932. godine i da ima 25 godina, što je potkrijepio sovjetskom dokumentacijom iz 1950-ih.
Činjenice su postale još intrigantnije kad su razvijene fotografije s Ponomarenkovog fotoaparata, koje su prikazivale Kijev upravo onakav kakav je bio u pedesetima. Na nekima od njih bio je i sam Ponomarenko s neidentificiranom ženom, a jedna od slika navodno prikazuje i NLO. Kada su vlasti istražile dalje, otkrile su zapis o nestalom čovjeku iz 1958. godine s identičnim imenom. Još neobičnije, pronašli su i Ponomarenkovu bivšu djevojku, tada već u 70-ima, koja je potvrdila da je on nestao na dvije godine tijekom 1950-ih i kasnije ponovno pojavio.
Razotkriven slučaj
No, priča tu ne prestaje – Ponomarenkova bivša djevojka kasnije je primila fotografiju koja navodno prikazuje Ponomarenka kao starijeg muškarca, snimljenu u Kijevu 2050. godine. Ova fantastična priča o putniku iz prošlosti privukla je veliku pažnju, dok su teorije o vremenskim putnicima postale sve popularnije na platformama poput TikToka.
Slavni svjetski putnik posjetio Hrvatsku i potpuno se iznenadio: 'To su novi standardi'
Ipak, popularni YouTuber Joe Scott u svom istraživanju doveo je u pitanje autentičnost cijelog slučaja. Scott je otkrio da fotografija iz “2050.” prikazuje motiv sličan Empire State Buildingu, što izaziva sumnju u njezinu izvornost. Nadalje, Scott je primijetio da su fotografije korištene u ukrajinskoj TV emisiji "Aliens", koja istražuje teorije o izvanzemaljskom životu, no, prema Scottovim riječima, puna je netočnosti.
Iako priča o Sergeju Ponomarenku nastavlja fascinirati mnoge, Scottovo istraživanje sugerira da je riječ o vješto oblikovanoj fikciji, koja koristi medijski senzacionalizam kako bi stvorila privlačnu, ali možda lažnu priču.