Hrvatica u Lidlu platila 30 posto veću cijenu nego što je trebala: 'U žurbi nisam vidjela'

Jedna od najpoznatijih među njima je stranica Halo, inspektore, koja je postala sve popularnija u Hrvatskoj. Ova digitalna adresa postala je svojevrsna središnjica za prijavu sumnjivih trgovinskih praksi. Korisnici joj redovito šalju primjere nepravilnosti koje su doživjeli prilikom kupovine – od kvarova na proizvodima koji se ne žele priznati, do zamršenih reklamacijskih procedura i cijena koje ne odgovaraju deklaracijama. Ekipa iza stranice sve to iznosi u javnost i ukazuje na probleme koje trgovci ponekad pokušavaju prikriti.
Za mnoge potrošače, Halo, inspektore postaje prva linija obrane u borbi protiv nepoštene trgovačke prakse. Sada su objavili priču jedne Hrvatice iz Lidla, gdje je prošla znatno skuplje nego što je zapravo trebala.
"Tek kada je Karlovčanka došla doma otkrila je kako je OPET prevarena u tamošnjem Lidlu.
S obzirom da je bila u žurbi jer je zaboravila na današnji neradni dan, na brzinu je svratila u karlovački Lidl i kupila dva svinjska filea iz Danske. Jedan je file težio 0,575 kg i na njemu je pisala cijena 3,90 eura, a drugi od 0,620 kg označen je cijenom od 4,21 eura. S time da je na oba svinjska filea temeljna cijena napisana od 6,79 € za kilogram", počeli su.
Provjerite račun
"Međutim, na računu je zaračunata cijena od 8,89 € za kilogram pa je manji file umjesto 3,90 platila čak 5,11 €, odnosno za drugi umjesto 4,21 eura 5,51 €, što je 30% više od cijene koja je na deklaraciji originalnog pakiranja!!!
"Moja je greška jer nisam pogledala račun na blagajni. Ali u žurbi jednostavno sam previdjela... Ono što me fascinira što svako malo to doživljavam. To više nije slučajnost, to je postala praksa: jedno piše na proizvodu ili polici, drugo u blagajni, odnosno na računu. U silnoj pohlepi za profitom i dnevnim promjenama cijena, stalnim poskupljenjima... u pravilu pred nama kupcima stradaju blagajnice, odnosno radnice jer se moraju ispričavati ili stornirati račun, ili predeklarirati proizvode.
Ljudi su odjednom počeli koristiti bež zastave: Mnogi su zbunjeni, a evo što to točno znači
A uprava i voditelji poslovnica? Oni prođu ispod radara, netaknuti i bez ijedne uvrede ili prigovora," ljutito će Karlovčanka. "Kako bilo, zanimljiva je i činjenica", kaže ona, "kako je stara deklaracija s nižom cijenom (nema oznake da je pod akcijom! - op.ur.), što potrošaču može značit kako je taj danski svinjski file u međuvremenu u Lidlu POSKUPIO čak za trećinu..." Kako bilo, svi potrošači koji su se proveli kao naša čitateljica s pravom se mogu osjećati - prevareni. A to je osjećaj koji nas sve češće prati u trgovinama", napisali su.