Hrvat u Konzumu naletio na bizarnu akciju: 'Odavno više ne padam na takve fore'

Platforma „Halo, inspektore“ posljednjih je godina postala jedno od najpopularnijih mjesta na internetu gdje građani prijavljuju nepravilnosti u trgovinama, ugostiteljstvu i drugim uslužnim sektorima.
Na njoj se gotovo svakodnevno pojavljuju pritužbe kupaca – od previsokih cijena i loše kvalitete proizvoda, pa sve do pogrešno istaknutih deklaracija i prikrivenih poskupljenja.
Najnovija objava odnosi se na neobičnu “akciju” u Konzumu, za koju korisnici tvrde da zapravo uopće nije prava akcija: "TKO JE LUD, TKO ZBUNJEN, A TKO NORMALAN?", počeli su svoju objavu.
Bizarna akcija
"Svako malo svjedočimo glupostima i marketinškim pokušajima zavaravanja potrošača u raznim trgovinama. Često se smješkamo i bilježimo te trenutke svojim mobitelima, a još češće gnjevno komentiramo viđeno ili doživljeno.
Danas vi procijenite što ćete. Izbor je vaš: smijati se, odmahnuti rukom i ići dalje u čitanje drugih postova dana ili ćete komentirati.
Uglavnom, u Konzumu traje akcija za vlasnike Multiplus kartice koji mogu, uz predočenje te kartice, kupiti dva komada STICK DEO OLD SPICE WHITE od po 50 ml umjesto po (navodno) redovnoj cijeni od 9,49 eura za "samo" 7,59 €✓ Istovremeno, uz te pakete na akciji se nalazi isti taj dezodorans u sticku po pojedinačnoj cijeni od samo 2,59 eura!?!", dodaju.

Hrvati bijesni
Dakle, kada biste kupili takva dva dezića platili biste ih 5,18 eura dok bi u "akciji" trebali izdvojiti čak 2,41 eura više!!! Ili gotovo duplo više (+46%)...
I sad vi kupujte impulzivno, bez razmišljanja, samo zato što je netko napisao da je taj proizvod na "akciji" pri tome misleći da smo mi potrošači ovce, možda konji ili jer možda ne znamo što je to zavaravanje potrošača i/li nepoštena trgovačka praksa. Na kraju, pitajte sebe: tko je tu lud, tko zbunjen, a tko normalan. Mi odgovor znamo", zaključili su.
U komentarima su se javili brojni Hrvati. Jedna je napisala: "Ja već dugo preračunavam akcijske i redovne cijene, naročito kod omekšivača, jer treba jako dobro gledati koliko ml ima koji,često mi ispadne povoljnije kupiti po redovnoj nego tzv akcijskoj cijeni. Odavno više na padam na te fore".
Druga dodaje: "Ovo već odavno nema veze sa opravdanim dizanjem cijena! Sve je to pohlepa za brzom zaradom. Ne razumijem kako se nemože trgovačka marža malo više kontrolirat? Ja i dalje preračunavam cijene u kune tako da se svakodnevno šokiram i neke stvari sam prestala kupovati"