Domaćica keks: nova kampanja zapalila internet! Sviđa li vam se?
Domaćica je popularnost među svim dobnim skupinama stekla kvalitetom i prepoznatljivošću koji su joj omogućili da i nakon niza desetljeća ostane u trendu.
Ali posljednja Kraš kampanja nije naišla na pozitivne reakcije od javnosti. Sigurno ste već vidjeli na društvenim mrežama fotografije novog pakiranja gdje uz logotip ''Domaćica'' stoji i dodatna profesija. Pa tako možemo naći od menadžerice, medicinske sestre, umjetnice do programerke i učiteljice.

Kraš objasnio što je cilj nove kampanje za keks Domaćica
Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju.
Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna.
U dogovoru s Institutom za hrvatski jezik i jezikoslovlje pokrećemo i inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osuvremenjivanje tog pojma koju će moći podržati i građani putem posebne platforme koja će uskoro biti aktivna. Vjerujemo da će javnost prepoznati pravu namjeru ove kampanje te sve pozivamo da se uključe u osvještavanje i promicanje te društveno važne teme.
Dojmovi s interneta - većinom negativni