Hrvat izludi svaki puta kada uđe u Lidl: 'Je li oni to eksperimentiraju nešto, je li netko još primijetio?'

U mnogim trgovinama glazba koja svira u pozadini nije slučajno odabrana, baš kao što ni raspored polica, svjetlo ili mirisi nisu prepušteni slučaju. Sve je to dio pažljivo osmišljene strategije kojom se želi utjecati na ponašanje kupaca – da ostanu dulje, osjećaju se ugodno i na kraju potroše više.
Od laganih melodija koje usporavaju korak do taktički postavljenih proizvoda na "razini pogleda", trgovci pomno osmišljavaju svaki detalj kako bi kupovina bila što učinkovitija – i za njih, i za vaše novčanike.
No, jedan je Hrvat primijetio neobičnu situaciju u dućanima Lidla. On je na Redditu napisao: "Glazba koja svira u pozadini u Lidlu zadnjih par mjeseci mi stvara iznimnu nelagodu. Pretpostavljam da je AI generated. Riječi nemaju smisla i iznimno je monotona. Je li itko drugi primijetio ovo ili je ovo nešto eksperimentalno u par dućana?", pitao je.
Lidl i AI generated glazba
byu/GeneralRub4220 inaskcroatia
Razni su komentari
U komentarima su se javili brojni Hrvati, a jedan je istaknuo: "To ti je stara stvar, još prije korone. Radi se o glazbi koji nije pod zaštitom." Drugi je dodao: "Meni dođe da izađem kad to čujem. Sličnu glazbu ima i Ofertissima".
Javio se Hrvat koja je radio u Lidlu pa je istaknuo: "Ista je glazba k'o i prije. Užasno me živcirala kad sam radio u poslovnici." Jedan korisnik je dodao: "To je zbog krvopija iz ZAMP-a. I da, poželim što prije izaći iz Lidla, užasna je."
"Sva glazba danas je vrlo vjerojatno AI. Rtl je priznao u jednoj emisiji da im je onaj intro za rukomet napravio AI", napisao je jedan korisnik Reddita.