Hrvat u Lidlu snimio razočaravajući prizor: 'Ostavio je to i jednostavno otišao'
Gužve, nervoza i borba za popuste pretvaraju trgovačke centre u male kaotične arene, gdje su kupci sve manje obazrivi prema radnicima i jedni prema drugima. Ljudi kao da su zaboravili osnovne manire – guraju se, preskaču redove i često frustraciju zbog blagdanskog stresa iskaljuju na onima koji samo rade svoj posao. Ovo je vrijeme kada bismo trebali pokazati više razumijevanja i strpljenja, a ne zaboraviti da blagdanski duh nije u punim kolicima, već u obziru prema drugima.
Upravo na to upozorava i popularna Facebook stranica 'Halo, inspektore', gdje je objavljena fotografija iz jednog Lidla u Zagrebu.
"OVAKO SE PONAŠAJU NEKI KUPCI... Fotografija je snimljena u jednom zagrebačkom Lidlu. Kod odjela za peciva, u prolazu između polica, netko je ostavio ni manje ni više, posred puta - veliki "Violetin" omekšivač. Jednostavno je (o)stavio i - otišao", počeli su objavu.
Je li to namjerno ostavljeno?
"Sada možemo samo raspravljati je li to zaboravljeno ili namjerno (o)stavljeno. Mi smo taj omekšivač uzeli, upozorili prodavačicu što se dogodilo, ona se zahvalila i na to dodala: "Ljudi vam svašta rade! Svježe pečeno pecivo (često puta do pola pojedeno) ostave u zamrzivaču, hrenovke na tekstilu, maslac među deterdžentima, čokoladu među cvijećem... Ovo je još i dobro. Problemi nastaju kada nešto pokušavaju sakriti, a oštete ili razbiju, a nikome to ne kažu", nastavili su.
"To je gore nego bilo što. I onda se kupci čude kako neke proizvode ne dobiju onakvim kakvi bi trebali biti. Ljudi su čudni. Neki su postali bezobrazni, sebični, provokativni, a drugi zločesti i namjerno rade štetu po trgovini. Ne razmišljaju kako smo i mi, trgovci, samo ljudi koji iza njih to sve moramo očistiti, skupiti ili popraviti. I to pored svih obveza koje imamo...", prokomentirala je blagajnica dok je preslagivala robu.
Nama se zahvalila s osmijehom i poručila: "Hvala na brizi. Bilo bi lijepo, posebice u ovim blagdanskim gužvama, kada bi svi bili malo humaniji i tolerantniji jedni prema drugima." A kakva su vaša iskustva? Jeste li i vi doživjeli nešto slično u ponašanju pojedinih (neodgovornih) potrošača u nekom od trgovačkih prostora? Bez obzira jeste li bili tamo kao potrošač ili djelatni/k-ca", napisali su.