Hrvati kupili novu perilicu pa nakon osam mjeseci doživjeli neugodnost: 'Totalno su me izludjeli'
Međutim, sve češće čujemo kako se moderni aparati kvare brže nego ikad prije. Bilo da je riječ o perilici rublja koja prestane raditi nakon samo nekoliko mjeseci ili o frižideru koji ne hladi kako bi trebao, problemi s novim uređajima postaju svakodnevna tema.
Dok tehnologija napreduje i obećava dugovječnost, stvarnost je često drukčija, pa se korisnici počinju pitati što točno ne štima s današnjim proizvodima. Zašto uređaji koji bi trebali trajati godinama brzo odlaze u "staru školu" kvarova? Upravo se to dogodilo i jednoj hrvatskoj obitelji, koja se požalila putem Reddita, ali i zatražila pomoć.
"Dragi redditovci, imam jedan (veliki) problem i nadam se da mi možete pomoći i uputiti me što dalje. U 2. mjesecu 2024. godine kupili smo mašinu za rublje na webshopu Sancta Domenice, ta ista mašina se pokvarila u 10. mjesecu 2024. godine odnosno nakon 8 mjeseci korištenja. Odmah smo zvali ovlašteni servis koji nas je zavlačio i koji nas zavlači evo sve do danas", počela je.
"Serviser je došao na adresu 1. put i rekao da je s mašinom sve u redu (laž), 2. put je rekao da treba naručiti neki dio tj. digitalni display, 3. put kada je došao montirati taj isti digitalni display rekao je da su mu poslali neprogramirani digitalni display, da ćemo morati pričekati da dođe novi. Na moj upit šta da radimo dalje s obzirom da imamo malu bebu i mašina nam je potrebna svakodnevno, rekao je da će nam ovi iz Sancta Domenice teško poslati novi uređaj i da će radije za*ebavati njih (servisere) i nas. Jako dugo smo čekali servisera da se pojavi pogledati uopće mašinu, to već traje 4 mjeseca", dodaje.
Muku muče
"Javila sam se preko maila Sancta Domenici, ali oni me isto samo vrte u krug. Opisala sam im cijelu situaciju, a oni na to tvrde da će kontaktirati oni ovlašteni servis da vide u čemu je problem. To je bilo prije skoro mjesec dana, jučer sam im se ponovno javila da vidim gdje je zapelo, na što su mi oni odgovorili da još uvijek čekaju povratnu informaciju od servisa i da će me kontaktirat", pojašnjava.
"Mašina nije bila jeftina i nije neka lijeva marka (bosch) i nisam očekivala da će trajati vječno ali mislila sam da će prat koju godinu. Možete li mi molim vas dati savjet šta dalje, ima li koristi od poziva/mailova, trebam li prijetiti tužbom i imam li uopće na tužbu pravo? Totalno su me izludili i ne znam koji mi je sljedeći korak. Hvala vam unaprijed na odgovorima i oprostite na dugom post-u ali očajna sam više", zaključuje.
U komentarima su se javili brojni Hrvati sa savjetima, ali jedan je imao možda i najbolji:
Ovo je trenutno najbolji i najplaćeniji posao na svijetu: Prosječna plaća je čak 164 tisuće dolara
"Poštovani, razumni rok za servis elektroničkih uređaja je 45 dana ako ne postoji specificirano drugačije (ne postoji), obzirom da u navedenom roku moj uređaj nije servisiran molila bi Vas povrat cjelokupnog iznosa kupljenog uređaja. Javljaš se Bosch EU mail neki, Bosch Hrvatska neki mail, sancta domenica, servis, sve u CC, ako nađeš nekog sa imenom još bolje. U prilogu prva prijava servisu ili njima, i daljnja korespondencija. Do kraja tjedna tražim Vaš povratni kontakt, nakon toga se obraćam odvjetniku sa potražnjom kompenzacije za nemogućnost korištenja uređaja u periodu između datuma (istek 45 dana od prve pritužbe) i današnjeg dana. Lijep pozdrav", zaključio je.