McDonald's otkrio mračan razlog zbog kojeg klaun više nije njihovo zaštitno lice: 'Sve je počelo 2016. godine'
Za mnoge vožnja do McDonald'sa u automobilu roditelja kao dijete je dragocjena uspomena, a mnogi su ovaj lanac restorana voljeli i zbog njihova nekadašnjeg zaštitnog lica. Klauna Ronalda McDonalda.
Klaun je bio maskota te brze hrane nakon što je predstavljen još davne 1960-ih. Međutim, klaun u žutom radnom kombinezonu s crvenom perikom i bijelim licem praktički je nestao. Iako su neki nas smatrali klauna prilično jezivim, on je bio neizostavan dio svijeta McDonaldlanda zajedno s likovima poput gradonačelnika McCheesea, Hamburglara, Grimacea, Birdie the Early Bird i The Fry Kids.
Kao dio marketinga, često biste dobili i igračku jednog od likova u svom Happy Mealu. Čak bi se i pojavljivao u restoranima za razne događaje. Ali Ronald McDonald je podijelio posjetitelje i nije viđen od otprilike 2016. kada je potpuno nestao iz McDonald'sa.
Zašto je nestao
I nakon što su obožavatelji pitali što se dogodilo s njim u Velikoj Britaniji, McDonald's je objavio službenu izjavu. Ispostavilo se da je nestanak klauna bio zbog trenda na društvenim mrežama s klaunovima ubojicama. U slučaju da ste to zaboravili, ljudi su se prerušavali u jezive klaunove kako bi bili dio trenda koji je tada kolao društvenim mrežama. Ali onda su počeli dolaziti u blizinu škola i izbili su incidenti širom svijeta.
I brzo je izmaklo kontroli s napadima i navodnim klaunovima s noževima. Dakle, vrlo brzo, zabavni i prijateljski klaunovi postali su negativci, što je značilo da je McDonald's morao nešto poduzeti s Ronaldom.
"McDonald's i franšizni partneri u lokalnim tržištima svjesni su trenutne klime oko viđenja klaunova u zajednicama i kao takvi su pažljivi u vezi s Ronaldovim sudjelovanjem na događajima u zajednici u narednom razdoblju", pojasnili su.
"Žao nam je što Ronald McDonald više ne sudjeluje u reklamama McDonald'sa, ali on je i dalje jako zauzet radeći za nas. Često putuje po cijeloj zemlji kako bi pomogao u promociji nekih naših uzbudljivih novih aktivnosti i posjećuje naše restorane kako bi se uvjerio da svi uživaju u svojim obrocima", pojasnili su tada.