Nekada nije imala za stan i hranu, a onda je pronašla vrhunski način zarade: Danas živi kao kraljica
Savannah Jordan, danas 27-godišnjakinja, doživjela je transformaciju koja ju je iz poslijerazvodne borbe za preživljavanje dovela do stvaranja vlastitog marketinškog carstva. Nakon što je s 18 godina, zajedno sa svojim ocem, osnovala svoju prvu tvrtku pod nazivom See Jane Go – "Uber za žene", njezina karijera nastavila je uzlaznu putanju unatoč izazovima koje je morala savladati.
See Jane Go, usluga dijeljenja vožnje, zapošljavala je isključivo žene kao vozače i opsluživala samo žensku klijentelu kako bi vožnje bile sigurnije. Iako je ovaj koncept uspješno zaživio, Savannah je kasnije odlučila prodati tvrtku i pronašla se u medicinskoj prodaji. No, prijelaz u marketinški sektor bio je ključan za njezin kasniji uspjeh.
Pandemija je uzela svoj danak te su joj radni sati u marketingu bili smanjeni, a nakon razvoda u 22. godini jedva je mogla plaćati stanarinu. "Jela sam samo jedan obrok dnevno kako bih mogla hraniti svog psa," prisjeća se Savannah teških dana.
'Nije bilo slučajno'
Ipak, samo tri godine kasnije, Savannah je uspjela izaći iz svog skromnog stana zahvaljujući novom poslovnom pothvatu. Koristeći iskustvo iz prošlih industrija i posla, pokrenula je vlastitu freelance marketinšku agenciju pod nazivom WLF Creative Agency. Ova tvrtka, osnovana 2020. godine, do danas je generirala višemilijunske prihode, zapošljava deset žena i surađuje s brojnim brendovima.
Savannah ističe da je ključ uspjeha njezine tvrtke bio mentorski program, kao i strategija koju je primijenila u izgradnji svog poslovanja. "Ono što smo postigli je veliko, ali nije bilo slučajno," objašnjava Savannah, naglašavajući važnost pažljivog planiranja i usmjerenosti.
Djevojka zaradila 10 tisuća eura u 100 dana: Radila je ono što mnogi rade besplatno
"Vrlo smo pažljivo pristupili rastu naše tvrtke, strategijama koje smo koristili i načinu na koji smo je razvijali. Trudili smo se tretirati našu tvrtku kao prodajni i marketinški stroj."
Savannah je također razvila vlastiti osobni brend putem svojih društvenih mreža, gdje dijeli savjete pod nazivom "marketing girl next door" kako bi pomogla drugima da ostvare uspjeh.