Novo upozorenje za Hrvate, pogledajte kako vas potkradaju u pekarama: 'Sve bezobraznije'

Platforma „Halo, inspektore“ posljednjih je godina postala jedno od ključnih internetskih mjesta na kojem građani prijavljuju razne nepravilnosti u trgovinama, ugostiteljskim objektima i drugim uslužnim djelatnostima.
Na toj se platformi gotovo svakodnevno mogu pronaći pritužbe nezadovoljnih kupaca – od previsokih cijena i loše kvalitete proizvoda, do pogrešnih deklaracija i prikrivenih poskupljenja. Sada upozoravaju na ružnu praksu mnogih pekara u Hrvatskoj.
Smanjena gramaža
"Vjerojatno smo svi gledali film "Draga, smanjio sam djecu" (eng. "Honey, I Shrunk the Kids") iz 1989. godine. To je popularna američka znanstveno-fantastična komedija koju je režirao Joe Johnston. Film govori o znanstveniku koji slučajno smanji svoju djecu na veličinu od nekoliko centimetara.
Danas imamo nešto što nas je asociralo ulazni na taj film, ali u ovom slučaju se radi o -slancima!
No, krenulo redom...
Objavili smo jučer slučaj zakidanja kupca sendviča Toscana u Mlinaru. Umjesto i na webu objavljenoj težini od 290 grama, taj čak šest eura (x2) plaćeni sendvič je težio 40 % manje od objavljene i obvezne težine. Više o tome na linku u prvom komentaru…
Danas na zahtjev jedne zagrebačke obitelji objavljujemo novi slučaj zakidanja u težini pekarskih proizvoda, ovaj put malih slanaca ili kako ih od milja brojni potrošači zovu „slanih prstića“.
Razlog negodovanja jednog Zagrepčana je činjenica kako se kroz četiri dana koliko je pratio i kupovao spomenute slance težina drastično smanjila. (Nešto kao u već spomenutom filmu)", počeli su objavu.

'Što mi zapravo plaćamo?'
"„Znajući da mi se neće vjerovati ako iste te slance izmjerim na kućnoj vagi, odlučio sam se uputiti u poznati trgovački centar gdje su vage umjerene i sasvim sigurno precizne. Na slikama koje dostavljam sve se lijepo vidi koliko nas zakidaju. Težina ide od 106 grama do minimalna 64 grama! I koja je onda prava težina, što mi zapravo plaćamo,“ ispričao nam je zagrebački potrošač svoju priču i dodao: „Tražio sam da mi se netko javi, tražio sam emajl za prigovor, ali na moj upit o e-mail adresi, osoba koja nije govorila hrvatski, nije znala odgovoriti pa sam se obratio u novu, jednu od tri koliko ih imaju u lancu pekarnica „Kajzerica“ gdje su mi konačno dali e-mail na hrvatskom jeziku.
Ali, tada sam se ja već javio #haloinspektore koji je moje dokaze i negodovanje uputio vlasniku pekarnica. Odgovorom nisam bio zadovoljan pa zato tražim da se o ovome izvijesti javnost, a ja sam u međuvremenu obavijestio i Državni inspektorat.“
Naime, vlasnik je našem kolegi odgovorio kako je u pitanju novi pekar-šegrt koji se tek uči raditi, a e-mail je na zidu izvješen. Ali se taj podatak za moguću reklamaciju baš i ne vidi najbolje s pulta, odnosno s8 cca 2,5 metra udaljenosti.
„U njegovom odgovoru nije bilo trunke isprike, samo „događa se“, „ručni rad“, „krive su cure koje nisu makle takve male slance iz prodaje“, „upozorit ću dečke da pripaze kako se se to ne bi više događalo“ itd. Koliko sam čuo i od drugih kupaca njihovih proizvoda, rijetko kada su im se ispričali, kamoli obeštetili… Zato imam osjećaj da nas se vara i zakida, ne samo u Mlinaru kojem ste jučer pisali već i u privatnim pekarnicama poput ove, a koje svako malo poskupljuju svoje proizvode za 10-20 centi, posebice one koje rade uz škole, fakultete… Kada smo imali prilike pokazati kroz #bojkot mnogi su govorili da nema smisla. Pa evo vam sada. Jedite skupo, sve manje proizvode i - šutite“.
Neki bi na kraju dodali: puzajuća tiha shrinkflacija na djelu. I ne samo ona.", zaključili su.