Glovo kupio Pauzu, unatoč tome što oboje rade s milijunskim gubicima
Pauza je s poslovanjem počela davne 2008, dok su Wolt i Glovo došli u Hrvatsku početkom 2019. godine.
Glovo je počeo poslovati u Hrvatskoj tijekom travnja 2019. godine i tijekom te godine prihod je bio nešto manji od 9 milijuna kuna, a ukupni neto gubitak čak 22 milijuna kuna.
Pauza, koja na tržištu posluje već 10 godina, tokom 2019. godine, prihod je bio nešto manji od 7 milijuna kuna, a neto gubitak preko 9 milijuna kuna.
Wolt je stigao u Hrvatsku početkom 2019. godine, a prihod je bio veći od 12 milijuna kuna, uz neto dobit od pola milijuna kuna.
Za očekivati je da će se preostala dva velika igrača i konkurenta, Glovo i Wolt, nastaviti boriti na tržištu do zadnjeg čovjeka. Iako postoji i Bolt food i neki lokalni igrači, oni su jako mali i mogu samo gledati kako se ova priča razvija.
Spajanje Glova i Pauze je pozitivna stvar za sve osim za restorane, kojima se sužava manevarski prostor za pregovaranje oko uvjeta suradnje i provizija. Pretpostavljamo da će se Pauza kao takva zatvoriti, a svi registrirani korisnici biti prebačeni na Glovo. Slično bi se trebalo dogoditi i s restoranima s kojima je Pauza surađivala.
Glovo se širi kroz značajna ulaganja u marketing i akvizicije konkurenata i izgledno je da će kroz nekoliko godina postati primarna aplikacija preko koje ćemo sve naručivati.