Hrvat u Konzumu kupio svježi odojak pa se zgrozio: 'Naišao sam na nekakvu veliku kvrgu'

“Halo, inspektore” postala je jedna od najčešće korištenih platformi u Hrvatskoj za prijavu nepravilnosti u trgovinama, restoranima i uslužnim djelatnostima. Građani tamo redovito prijavljuju previsoke cijene, lošu kvalitetu, pogrešno označene proizvode, prikrivena poskupljenja i slične probleme pri kupnji.
Mnogi svoje pritužbe objavljuju javno, a prijave nerijetko pokrenu inspekcijske nadzore i rezultiraju stvarnim promjenama na tržištu. Sada upozoravaju na neugodnu situaciju koja se dogodila u ožujku.
"U ožujku ove godine objavili smo vrlo nezgodan slučaj iz Konzuma koji je bio vezan uz svježeg odojka kupljenog za pečenje. Video je pregledan gotovo dva milijuna puta i izazvao je tisuće komentara i reakcija. Ne samo u Hrvatskoj već i u inozemstvu", počeli su svoju objavu.
Ružan prizor
"(Taj video, ako ste ga propustili pogledati, možete vidjeti na linku u prvom komentaru...)
Tada su se PIK Vrbovec, kao dobavljač, i Konzum kao trgovac ispričali, a Državni inspektorat obavio inspekcijski nadzor.
Danas objavljujemo novi slučaj. I to opet u Konzumu i opet vezan uz PIK Vrbovec kao dobavljača.
Na slici se vidi svinjski vrat s kostima koji je bio pakiran u komadima ( na akciji u Super Konzumu.
"Prilikom obrade, tj. rezanja mesa naišli smo na nekakvu veliku kvrgu koju smo zarezali i iz koje je iscurila nekakva čudna zelena i smrdljiva masa," požalio nam se Brođanin i prema našoj uputi javio se s reklamacijom i u Konzum i dobavljaču tog mesa PIK Vrbovec za kojeg proizvodi i pakira njemački
Weidemnark FLeischwaren GmbH &Co.KG iz Sogela.
O tome se očitovao i odmah ispričao Konzum: "Izuzetno nam je žao zbog situacije koju ste nam opisali te smo sa svim detaljima reklamacije odmah upoznali odgovorne kolege zadužene za taj segment poslovanja, kao i samog dobavljača. Temeljem iste smo od dobavljača dobili povratnu informaciju da je riječ o apcesu koji se može razviti uslijed ozljede koja nastane tijekom života životinje ili uslijed redovitih veterinarskih kontrola i obveznih cijepljenja. Radi se o skrivenoj mani koja se nalazi unutar mesa ili mišića pa je apsces teško uočiti ako je smješten duboko u mesu i ako ga se izričito ne probije nožem", dodaju.

Oglasio se Konzum
"Cijenimo iskustva naših kupaca jer smo upravo zahvaljujući njima u mogućnosti eventualni propust prepoznati na konkretnom prodajnom mjestu i tako kvalitetnije i efikasnije reagirati, stoga se ovim putem još jednom zahvaljujemo što ste nam se obratili.
Reklamacija je opravdana i prilikom sljedećeg posjeta Konzum prodavaonici s računom i reklamiranim proizvodom (?) obratite poslovođi kako bismo izvršili povrat novca ili zamjenu artikla," odgovorili su iz Konzuma.
Liječnici alarmiraju: Ponovo se pojavila vrlo opasna zaboravljena bolest i pogađa mlađe od 50 godina
Na pitanje je li takvo meso za konzumaciju iz Državnog inspektorata su odgovorili:
"Meso inficirano gnojnim sadržajem nije za prehranu ljudi,“ te dodali: "Još jednom naglašavamo i pozivamo sve hrvatske građane da se u istoj i/ili sličnoj situaciju obrate Državnom inspektoratu, a predstavka se može podnijeti poštom ili elektroničkom poštom odnosno popunjavanjem obrasca prijave na mrežnoj stranici Državnog inspektorata ili putem portala e- Građanin te predati osobno u uredovno radno vrijeme za rad sa strankama u područnim uredima i ispostavama Državnog ili predati u pisarnicama Središnjeg ureda, mjesno nadležnog područnog ureda ili ispostave Državnog inspektorata.
Dnevno radno vrijeme, uredovno radno vrijeme za rad sa strankama i adrese ustrojstvenih jedinica Državnog inspektorata objavljene su na mrežnoj stranici Državnog inspektorata“.
U Intersparu osvanulo bizarno sniženje: 'Pa ovo stvarno nema nigdje što u Hrvatskoj ima'