Lidl lansira Mystery Box za samo 23 eura: Kupci ne znaju što je unutra, ali vrijednost prelazi i 100 eura

Lidl ponovno oduševljava kupce – ovog puta tajanstvenim „Mystery Box“ kutijama vrijednim preko 100 funti (oko 115 eura) koje koštaju samo 20 funti (oko 23 eura). No, dostupne su isključivo online i u ograničenom broju.
Ljubitelji Lidlovih iznenađenja uskoro će imati priliku doći do pravog dragulja – „Lidl Mystery Boxa“ koji će se prodavati po cijeni od samo 20 funti, iako vrijednost predmeta unutar kutije može premašiti čak 100 funti.
No, postoji kvaka – nitko neće znati što se nalazi unutra sve dok ne otvori kutiju kod kuće.
Riječ je o ograničenoj akciji koja je prošle godine rasprodana u manje od jednog sata, a ove godine Lidl najavljuje tek 1.500 dostupnih kutija diljem Ujedinjenog Kraljevstva. Svaka će biti napunjena „Middle of Lidl“ blagom – neobičnim, praktičnim i jedinstvenim proizvodima iz Lidlovog poznatog središnjeg prolaza.
Što se može pronaći u „Mystery Boxu“?
Lidl navodi da će sadržaj svake kutije biti različit, ali kupci mogu očekivati mješavinu zabavnih i korisnih proizvoda. Primjeri predmeta koji bi se mogli pronaći uključuju:
Električnu klamericu i čekić (vrijednost 7,99 £)
Parkside termosicu (4,99 £)
Breville aparat za ledenu kavu (29,99 £)
Active Cancelling slušalice (19,99 £)
U 150 slučajno odabranih kutija skrivat će se i „Bonus Item Coupon“, koji donosi dodatnu, luksuzniju nagradu. Među tim premium poklonima nalaze se:
Snuggle Pod Human Pet Bed – udoban „krevet“ za ljude i ljubimce
Veslački stroj Rowing Machine
Usisavač Vax Air Lift 2 Pet Plus
Dvostruka friteza na vrući zrak Daewoo Dual Air Fryer 9L
Sharp 43” 4K Ultra HD Roku TV
Kada i gdje se može kupiti?
Za razliku od drugih Lidlovih akcija, Mystery Box neće biti dostupan u fizičkim trgovinama.
Kupci koji žele sudjelovati u ovoj online „loteriji“ morat će se pripremiti u petak, 24. listopada 2025. u 10 sati, kada će prodaja započeti na službenoj stranici www.mysteryboxesbylidl.co.uk – sve dok traju zalihe.
Sav prihod od prodaje bit će doniran humanitarnoj organizaciji NSPCC, što ovoj kampanji daje i dodatnu dobrotvornu notu.
Lidl najavljuje nastavak iznenađenja u „srednjem prolazu“
Iz Lidla poručuju da će kutije sadržavati artikle koji su prethodno bili dostupni u popularnom „middle aisle“ dijelu trgovina – poznatom po „nasumičnim“ ponudama proizvoda koje kupci obožavaju istraživati svakog četvrtka i nedjelje.
Osim letka koji je dostupan u trgovinama, Lidl potiče kupce da prate najnovije objave i kataloge na internetu kako bi saznali što slijedi u idućem valu ponuda.