Cura zgrće ogroman novac na svojim stopalima: Uloži 5 eura, a dobije čak 600 eura

U moru neobičnih i neočekivanih načina za zaradu putem interneta, jedan trend sve više privlači pažnju – prodaja fotografija stopala i nošene obuće. Sve veći broj ljudi, uključujući i slavne osobe poput pjevačice Lily Allen, okreće se ovoj unosnoj strani zarade, dok društvene mreže poput TikToka dodatno populariziraju ovu praksu.
TikTok korisnica pod nadimkom @lillysfeet3, koja nije povezana s pjevačicom hit-singla Not Fair, podijelila je video u kojem tvrdi da zarađuje stotine funti od entuzijasta zaljubljenih u stopala. U videu, koji je nazvala „Najbolja kupovina koju sam ikad napravila”, pokazuje svoj jednostavan, ali iznimno unosan poslovni model.
Kako funkcionira prodaja korištene obuće?
U svom viralnom videu, TikTokerica odlazi u trgovine poput Tescovih supermarketa u potrazi za najjeftinijim i, kako ih opisuje, „najružnijim” cipelama. Kupuje različite stilove obuće, uključujući balerinke, mokasine, pa čak i čarape iz H&M-a koje koštaju samo 4 funte (5 eura).
Kratko nakon kupovine, obuću nosi neko vrijeme, a zatim ih prodaje putem internetske platforme Footfluencer, koja povezuje prodavače s kupcima zainteresiranima za takvu vrstu proizvoda.
U nastavku videa prikazuje zaradu koju ostvaruje, pokazujući snopove gotovine i online uplate koje se kreću između 40 i 500 funti (oko 600 eura). Dakle, na uloženih 5 eura, cure dobije čak i do 600 eura na račun. U komentarima otkriva da je ovaj posao do sada donio pojedincima čak 190.000 funti (oko 225 tisuća eura) u samo dvije godine, što dokazuje da tržište za ovakve proizvode itekako postoji.
Watch on TikTok
Zašto ljudi kupuju korištenu obuću i čarape?
Razlozi za ovakvu potražnju su različiti, ali jedan od najčešćih motiva kupaca je fetiš na stopala, koji je, prema znanstvenicima, prilično uobičajen. Stručnjaci vjeruju da se stopala i genitalije nalaze u susjednim regijama mozga koje su povezane s dodirom, što može uzrokovati određenu „zbunjenost” u percepciji užitka.
Komentari na njen video pokazuju da mnogi korisnici nisu odmah shvatili kako točno funkcionira ovaj posao. Na upite znatiželjnih gledatelja, TikTokerica je pojasnila da je postupak jednostavan – dovoljno je „nositi ih neko vrijeme” prije nego što ih proda putem interneta.
Watch on TikTok
Reakcije javnosti
Njezina priča izazvala je različite reakcije. Dok su neki izrazili interes i želju da se i sami okušaju u ovom neobičnom načinu zarade, drugi su kritizirali moralnost cijelog posla. Jedan korisnik komentirao je: „Nauči nas kako, mrzim ustajati u 6 ujutro zbog posla”, dok je drugi izjavio: „Moram i ja ovo probati.”
S druge strane, bilo je i skeptičnih komentara, poput onog koji tvrdi da se radi o „nepoštenom” načinu zarade, na što je TikTokerica odgovorila kako smatra da je njezin poslovni pothvat zapravo „pametan”.
Watch on TikTok
Pametna ili upitna prilika za zaradu?
Dok se ovakav način zarade nekima može činiti neobičnim, činjenica je da su društvene mreže poput TikToka otvorile nove mogućnosti za monetizaciju čak i najbizarnijih niša. Platforme poput Footfluencera omogućuju ljudima da kapitaliziraju na specifičnim interesima kupaca, pretvarajući svakodnevne aktivnosti poput nošenja cipela u ozbiljan poslovni poduhvat.
Bez obzira na etičke dileme, jedno je sigurno – internet nudi neograničene mogućnosti za zaradu onima koji su spremni razmišljati izvan okvira.