Dobro pogledajte boju etikete ako kupujete u Zari: Dolaze u 4 boje i svaka označava razinu kvalitete

Španjolski modni gigant Zara, koji je prije pola stoljeća revolucionirao svijet odjeće i način na koji kupujemo, ove godine slavi 50. rođendan. No osim što dominira brzim modnim lancima i iz sezone u sezonu diktira trendove, internet je posljednjih dana preplavljen raspravama o – bojama njezinih etiketa. Na TikToku i društvenim mrežama korisnici otkrivaju “tajne kodove” koje se, čini se, kriju u Zarinim etiketama, a značenje njihovih boja mnoge je iznenadilo.
Zara, dio španjolske grupacije Inditex, jedan je od najuspješnijih modnih brendova na svijetu i ove godine obilježava pola stoljeća postojanja. Osnovana 1975. godine u španjolskom gradu La Coruña, Zara je promijenila način na koji modna industrija funkcionira – donijela je koncept “brze mode” (fast fashion), omogućivši da kreacije inspirirane visokom modom postanu dostupne svima.
Brend godišnje izbaci oko 12.000 novih artikala, što je brojka koja premašuje i granice onoga što se nekoć smatralo mogućim u industriji odjeće. Tajna njezina uspjeha krije se u jednostavnoj, ali briljantnoj formuli – kombinaciji luksuznog izgleda i pristupačnih cijena. Zahvaljujući toj strategiji, Zara je postala sinonim za moderan, ali dostižan stil, prisutan u gotovo svakom kutku svijeta.
@baci5podcast Šta određuje boja Zarine etikete❓👀 Ako su ti potrebne kreativne ideje, snimanje i editovanje videa za tvoj profil, kontaktiraj nas na mejl: 📧[email protected] Ili poseti naš sajt: 💻www.baci5digital.rs Podigni svoj brend na viši nivo! #baci5 #viral #fyp #fashion #funny ♬ original sound - baci5podcast
Zagonetka boja etiketa – ima li Zara tajni kod?
Kako se brend približava velikoj obljetnici, obožavatelji Zare diljem svijeta dijele zanimljive detalje koje su primijetili na odjeći ovog brenda. Na društvenim mrežama, posebno na TikToku, korisnici su počeli raspravljati o različitim bojama etiketa na Zarinim odjevnim komadima, tvrdeći da svaka boja nosi posebno značenje.
Iako se Zara nikada službeno nije oglasila po tom pitanju, mnogi vjeruju da boje etiketa otkrivaju kvalitetu i pripadnost pojedinoj liniji unutar brenda. S druge strane, stručnjaci smatraju da su oznake prvenstveno dio internog sustava organizacije robe u trgovinama, a ne izravan pokazatelj kvalitete.
No TikTok influenceri nude svoje objašnjenje – i ono je privuklo milijune pregleda.
Značenje boja Zarinim etiketa prema kupcima i influencerima
Bijela etiketa s bijelim tekstom – označava standardnu komercijalnu kolekciju, namijenjenu širokom tržištu i svakodnevnoj upotrebi. Bijela etiketa s crnim tekstom – predstavlja “basic” liniju, odnosno osnovne odjevne komade za svakodnevno nošenje.
Crna etiketa s bijelim slovima – označava premium ili elegantniju kolekciju, s naglaskom na sofisticirane krojeve i kvalitetnije materijale. Smeđa (braon) etiketa – upućuje na vrhunski kvalitet i elitnu liniju, često s komadima inspiriranima luksuznim modnim kućama i stilom slavnih osoba.
Siva ili prugasta etiketa – odnosi se na ležerne, trendi kolekcije, popularne među mlađom publikom. Kremasta etiketa – koristi se za posebna, limitirana izdanja modernog dizajna i ekskluzivnih kolekcija.

Interni sustav ili modni signal kupcima?
Unatoč popularnosti teorija koje kruže internetom, mnogi zaposlenici Zare navodno tvrde da boje etiketa nemaju nikakvu vezu s kvalitetom, već služe jednostavnijem prepoznavanju kolekcija i olakšavaju logistiku u trgovinama.
Ipak, činjenica da su boje usklađene s estetikom pojedinih linija dodatno potpiruje spekulacije da Zara namjerno koristi te vizualne razlike kako bi suptilno komunicirala ekskluzivnost i status određenih kolekcija.
Pola stoljeća uspjeha – i dalje na vrhu
Zara je tijekom 50 godina izgradila modni imperij koji uspješno balansira između luksuza i dostupnosti, a s godišnjim prihodom koji premašuje desetke milijardi eura, brend ostaje jedan od najutjecajnijih u svijetu mode.
Dok kupci diljem svijeta nagađaju o značenju etiketa, jedno je sigurno – Zara zna kako zadržati pažnju javnosti, bilo novom kolekcijom, bilo sitnim detaljima koji potiču globalnu raspravu.