Hrvat u Kauflandu naletio na sve češću prevaru u dućanima: 'Kupci sve moraju provjeravati'

Platforma „Halo, inspektore“ postala je posljednjih godina jedno od najpopularnijih mjesta na internetu za sve koji žele prijaviti nepravilnosti u trgovinama, ugostiteljskim objektima i raznim drugim uslužnim djelatnostima.
Na nju svakodnevno stižu brojne pritužbe građana – od žalbi na previsoke cijene i lošu kvalitetu proizvoda do netočno navedenih deklaracija ili skrivenih poskupljenja.
Zahvaljujući ovoj platformi kupci mogu brzo i jednostavno ukazati na probleme, a sustav istovremeno pomaže u jačanju transparentnosti i kontrole tržišta.
Sve češća greška
Sada upozoravaju na sve češću praksu u dućanima, a to su - krive cijene: "STVARA LI OVO POMALO POTROŠAČKI PTSP? Znamo kako se često oglašene cijene u katalogu razlikuju u odnosu na one u trgovini. I o tome svako malo pišemo, ukazujemo, ali kao da govorimo i pišemo - zidu.
Tako je na temelju današnje objave iz Lidla i pogrešno označenih proizvoda i cijena svoje iskustvo opisao i Zagrepčanin koji je povjerovao kataloškoj objavi gdje je Kaufland objavio kako je akcijska cijena svinjskog buta bez kostiju 3,35 €, a na blagajni mu je uredno naplaćeno 5,69 eura/kg!?!
To s različitim cijenama, definitivno, postaje prava pošast i stvara kaos i kod potrošača i kod osoba koje rade na blagajnama. Tako se kupovina u Hrvatskoj sve više pretvara u psihodelični šoping s neizvjesnim ishodom. U konačnici to kod kupaca sve više stvara svojevrsni potrošački PTSP, ali i depresiju jer se takvim ponašanjem mijenjaju percepcije, misli i emocije potrošača. Što vi o tome mislite? Ima li u tome istine?", objavili su.

Ljutiti Hrvati
U komentarima su se javili brojni Hrvati i s pravom su bili - ljutiti. Jedan je napisao: "Uvijek trebaju kupci sve provjeriti?? Žalosno". Drugi je dodao:
Moglo bi vas šokirati kada vidite što banane rade vašem zdravlju ako ih jedete svaki dan
"To se meni događa svakodnevno u Kauflandu. Samo što pored kase obavezno pregledam cijeli račun i za sve što su naplatili više, na info pultu dobijem povrat novca. A znači vam da nažalost imaju malo osoblja koje može sve odradit ,mijenjat cijene ,slagat robu, kasu i ostalo", napisao je.