Hrvati poludjeli zbog kaosa koji ih je zatekao u Konzumu: 'Kad nema tko raditi onda ključ i bravu'

U zemlji gdje je inflacija postala stalni gost, a cijene osnovnih namirnica mijenjaju se brže nego vremenska prognoza na obali, Hrvati su barem pronašli utjehu u – redu na blagajni. Jer kad već kilogram rajčice košta kao biftek, važno je da se zna tko je prvi, a tko zadnji. U toj svakodnevnoj borbi za bonuse, akcije i lažne popuste, građani su sve češće okrenuti društvenim mrežama kako bi dijelili frustracije, ali i tražili pravdu.
Jedna od najpopularnijih platformi za to postala je stranica Halo, inspektore, gdje ljudi prijavljuju sve – od pogrešnih cijena na policama do neurednih rashladnih vitrina i “fantomskih” popusta koji nestaju kad dođeš na blagajnu. Ekipa sa stranice često reagira brzo, istražuje, objašnjava što trgovci smiju, a što ne, i mnogima daje osjećaj da ipak nisu potpuno nemoćni pred rastućim cijenama i nejasnim pravilima igre.
Tako su nedavno pisali i o jednom Konzumu na otoku Viru u kojem su kupci, osim proizvoda, tražili još nešto – cijene. Jer ih, jednostavno, nije bilo.
Obratili se Konzumu
Oni su na svojem Facebook profilu objavili: "KUPCI: "A GDJE SU CIJENE?!" KONZUM: "ISPRIČAVAMO SE..." Vir. Utorak. U Konzumu gužva. Ne samo zbog domaćih već i inozemnih kupaca, turista. I negodovanje. Dan je popusta i za umirovljenike. A na brojnim policama nema cijena za proizvode koje prodaju.
Vrijeme prolazi, blagajnice ne stižu i naplaćivati i lijepiti nove cijene. Ljudi slikaju i šalju nama te slike polica bez cijena. Situacija nije dobra. Zato smo se obratili Konzumu s pitanjem: što se događa danas na Viru?
Upravo samo dobili odgovor koji prenosimo u cijelosti: "Zbog povećanog obujma posla uzrokovanog tjednom i sezonskom izmjenom asortimana moguće je da na pojedinim policama u određenom trenutku nisu bile istaknute sve cijene, zbog čega se ispričavamo kupcima. U pitanju je opsežan posao, no kolege ulažu velik trud da ga u što kraćem roku privedu kraju, na zadovoljstvo stalnih kupaca i turista. Kupcima zahvaljujemo na informaciji, razumijevanju i povjerenju te smo uvijek na raspolaganju za povratnu informaciju, kako u samoj prodavaonici, tako i putem naše Službe za kupce," izvijestili su Korporativnih komunikacija Konzuma."
Jedan mali detalj na vašem licu može otkriti veliki problem s jetrom: Mnogi to ignoriraju
U komentarima su se javili bijesni Hrvati pa su redom pisali: "Kad treba radnika pošteno platiti, onda nema plaće. A normalno da ljudi ne stignu sve . Škrti vlasnici moraju plaćati čim veće kazne...", "Jedino što je žalosno je to da se ljudi u većini tih slučajeva istresu na djelatnike trgovine...a ni ne znaju pravo stanje stvari...", "Ako nema tko raditi, onda ključ u bravu i ćao".