Hrvatica kupila u čokoladu u popularnom dućanu pa ostala bez riječi: 'Ovo je već drugi put'

U vremenu kada su cijene svakodnevno u porastu, a potrošači se sve češće osjećaju nemoćno pred trgovačkim lancima i nejasnim pravilima tržišta, Facebook stranica "Halo, inspektore" postala je ključna točka okupljanja za građane koji žele zaštititi svoja potrošačka prava.
Ova platforma, koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača (ECIP), služi kao virtualni megafon za sve one koji žele ukazati na nepravilnosti, podijeliti iskustva i potaknuti promjene
"Halo, inspektore" nije samo mjesto za pritužbe; to je zajednica koja aktivno educira potrošače o njihovim pravima, organizira bojkotne akcije protiv nepoštenih praksi i pruža konkretne savjete kako se nositi s problemima u svakodnevnoj kupovini.
Kroz otvorena pisma, ankete i kampanje, ova stranica potiče transparentnost i odgovornost među trgovcima, istovremeno osnažujući potrošače da preuzmu kontrolu nad svojim izborima.
Neugodno iskustvo
Tako je jedna žena iz Slavonskog Broda poslala priču kako je u Lidlu kupila čokoladu u kojoj su bili - crvi. Iz dućana, navodno, nisu reagirali na njezine poruke.
"Crvi u čokoladi sasvim sigurno nisu nešto što potrošači žele jesti. Pogotovo ne žive i koji svako malo izlaze iz raznih pora i gmižu po vašoj ne baš jeftinoj čokoladi. A to se upravo dogodilo sa čokoladom J. D. Gross crna čokolada Lemon, Ginger & Almond Pieces s 56 % kakaa koju prodaje Lidl.
U Slavonskom Brodu je, naime, po drugi put po istom proizvodu prijavljen gotovo identičan slučaj. Brođanka je pisala Lidlu koji joj nije odgovorio pa se obratila nama s upozorenjem. Naravno, ima i račun kao potvrdu kupovine.
Hrvati se žale na 'popuste' u popularnom dućanu: 'Ostavio bi sve na blagajni i otišao drugdje'
Kako se u pola godine na istoj čokoladi dogodila ista situacija tada očito više ništa nije slučajno. Ne kažemo da je namjerno, ali je propust sasvim sigurno", objavili su na popularnoj stranici.