Hrvatica poludjela nakon što je koristila popularnu uslugu: 'Nije ni do novaca, prave me budalom'

Građani sve češće imaju dojam da za svoj novac dobivaju sve manje, a živčani prag sve je niži. Nije ni čudo, jer kad životni standard pada, a cijene divljaju, i najmanji problem postaje povod za frustraciju.
Posebno su osjetljivi na situacije kada plate nešto što nisu htjeli, kada im stigne kriva ili pokvarena roba, ili kada im se nešto naplati bez opravdanja. U takvim slučajevima sve češće traže pravdu – bilo da se žale poznatoj Facebook stranici Halo, inspektore, obrate medijima ili problem odluče iznijeti na društvenim mrežama.
Upravo se to dogodilo i jednoj Hrvatici koja se odlučila naručiti hranu preko popularne dostavne aplikacije Wolt – a uz Cockte koju je naručila, dobila je nepotreban trošak koji ju je iznervirao više nego što bi priznala.
Halo, inspektore se o svemu oglasio na Facebooku: "NAPLATILI USLUGU KOJU NISU OBAVILI? Sa svih strana nam pišete i dojavljujete svoja često po mnogo čemu „jedinstvena“ iskustva s raznim trgovinama, dostavnim službama, web-shopovima, frizerskim i drugim uslugama…
Najnoviji primjer je iz Zagreba gdje je naša čitateljica doživjela ne baš ugodno iskustvo s dostavom Cocte koju je putem Wolta kupila u Roto prometu gdje su joj dodatno naplatili „uslugu pakiranja“ tvornički originalno zapakiranog paketa gaziranog pića!?!", počeli su.
'Nije do novca'
"Često kupujem putem Wolta. I uglavnom, osim nekakvih manjih propusta, bude sve u redu. Ali ovaj zadnji slučaj baš me je izbacio iz takta. Jasno mi je da će mi se naplatiti naknada za pakiranje (plastična vrećica) ako npr. uzmem kruh, povrće, meso i sl. Ali, nikako da shvatim zašto sam morala platiti naknadu za pakiranje od Cocte od šest boca po 1,5 litre koje je tvornički zapakirano?!? Taj paket od 6 boca nisam dobila u nekoj torbi ili vrećicama nego u originalnoj Coctinoj ambalaži kako su je i oni u Roto prometu dobili. Zašto mi onda naplaćuju nešto što nije dano s njihove strane?“, pita se Zagrepčanka pokazujući nam račun, pakiranje i obračun „troškova“ i dodaje:
„Nije meni do tih četrdeset centi, ali ne dam da me se pravi budalom! K tome, nisam dobila objašnjenje koje sam tražila - kakvo su pakiranje to oni obavili za mene?"
Zato smo za pojašnjenje i mi pitali Roto-promet koji se do zaključenja ove objave nije javio s očitovanjem zašto obračunavaju „uslugu“ pakiranja koja zapravo uopće nije obavljena.
Otrovne supstance otkrivene u hrani koju svaki dan jedemo: 'Kontaminirano je, imamo dokaz'
Naime, potrošač ne mora platiti uslugu koja nije obavljena niti proizvod koji nije uručen, odnosno naknadno upakiran u tuđu ambalažu. Zato, pazite na račune, čitajte što su vam zaračunali. Nemojte plaćati ono što niste tražili, dobili ili nije napravljeno, odnosno dostavljeno i/li uručeno", zaključili su.