Nutella nakon 60 godina lansirala novi okus: Hrvati će biti jako razočarani

Proljeće 2026. godine donosi slatko iznenađenje za sve obožavatelje kultnog čokoladnog namaza – Nutella će, po prvi put u svojoj 60-godišnjoj povijesti, lansirati novi okus. No dok mnogi već sanjaju o novoj kombinaciji okusa, postoji jedno ograničenje: novitet će biti dostupan isključivo u Sjedinjenim Američkim Državama.
U službenom priopćenju, tvrtka Ferrero otkrila je da je riječ o Nutella Peanut okusu, koji će spojiti prepoznatljivu kremastost klasične Nutelle s bogatim, pečenim okusom kikirikija. "Kombinira karakterističnu kremastu teksturu Nutella kakao-lješnjak namaza s ukusnim okusom prženog kikirikija", navodi se u izjavi.
Nutella Peanut bit će dostupna od proljeća 2026. godine, no zasad nema dodatnih informacija o točnim prodajnim mjestima niti o cijeni. Jedno je sigurno – američki potrošači su na dobitku.
Povijesni trenutak za Ferrero
Michel Lindsey, predsjednik i glavni poslovni direktor Ferrero North America, naglasio je koliko je ovo lansiranje važno za tvrtku. "Razvijanje proizvoda Nutella i Ferrero Rocher specifično za sjevernoameričko tržište predstavlja presudan trenutak u povijesti naše tvrtke", izjavio je Lindsey.
Dodao je kako će ove inovacije "angažirati i lojalne i nove potrošače, ojačati naše brendove i dodatno učvrstiti našu poziciju lidera u kategoriji na sjevernoameričkom tržištu".

Novi smjer: Od biljne Nutelle do okusa s kikirikijem
Zanimljivo je da se Nutella nedavno upustila i u proizvodnju veganske verzije svojeg poznatog namaza. U svibnju 2025. godine, u Ujedinjenom Kraljevstvu lansirana je biljna Nutella, dostupna u staklenkama od 350 grama po cijeni od 4 funte, ekskluzivno u trgovinama Sainsbury’s.
Iako zadržava klasični okus lješnjaka i kakaa, mlijeko je zamijenjeno biljnim sastojcima, konkretno slanutkom i sirupom od riže.
Mathieu Maggi, direktor marketinga Nutelle za UK i Irsku, izjavio je: „Ovu smo inovaciju razvili kako bismo potrošačima pružili ukusan novi izbor koji zadržava prepoznatljivo Nutella iskustvo u biljnoj verziji, zamjenjujući mlijeko biljnim sastojcima – bez kompromisa po pitanju kvalitete i okusa.“
Veganstvo u porastu: Ferrerov odgovor na tržišne trendove
Razlog za ulazak u veganski segment tržišta leži u sve većoj potražnji za proizvodima biljnog podrijetla. Ferrerova interna istraživanja pokazala su da čak 4,7 % odraslih osoba u Ujedinjenom Kraljevstvu – što je oko 2,5 milijuna ljudi – slijedi vegansku prehranu.
Ovaj podatak dodatno je motivirao brend da proširi svoj asortiman i ponudi alternative koje odgovaraju novim prehrambenim navikama potrošača.

Loše vijesti za europske obožavatelje
Nažalost, ljubitelji Nutelle izvan SAD-a – uključujući i one u Ujedinjenom Kraljevstvu i Europi – neće moći uživati u novom Nutella Peanut okusu, barem ne zasad. No Ferrero potiče sve fanove da prate buduće najave, jer nije isključeno da će se novitet jednog dana pojaviti i na drugim tržištima.
U međuvremenu, potrošačima ostaje da istraže već dostupne opcije – poput biljne Nutelle – dok s nestrpljenjem iščekuju iduće iznenađenje iz Ferrerove kuhinje.