U Hrvatskoj to svi bacaju u smeće, a u Njemačkoj od toga zarade: Prodaju se za 10 eura

Suhi kukuruzni klipovi, koje mnogi u Hrvatskoj jednostavno odbacuju ili koriste za potpalu, u Njemačkoj su postali tražena roba – i to po cijeni koja je mnoge ostavila bez riječi. Na policama tamošnjih supermarketa pakiranje od 15 klipova prodaje se za nevjerojatnih 10 eura. Ovaj neobičan tržišni fenomen otkriven je na društvenim mrežama i odmah izazvao niz reakcija, od nevjerice do šala o mogućem bogaćenju na "poljoprivrednom otpadu".
Dok Hrvati ove suhe klipove najčešće koriste za loženje vatre ili ih jednostavno odbacuju, čini se da su u Njemačkoj pronašli sasvim drugu svrhu. Viralni video prikazuje uredno složene pakete kukuruznih klipova na policama njemačkih trgovina, s istaknutom cijenom koja je šokirala mnoge korisnike interneta.
"Pa mi sjedimo na bogatstvu, a da to ni ne znamo!" komentirao je jedan korisnik, dok su drugi nagađali čemu bi ovi klipovi mogli služiti. Najčešće teorije uključuju korištenje za potpalu roštilja, ali mnogi ističu kako Nijemci većinom koriste električne uređaje, što ovu praksu čini još zanimljivijom.
U Nemačkoj se prodaju ostaci klipa kukuruza.
— A.N. ꒌ (@biznislab) April 24, 2023
Komiljka ili kočanjka ili čutka kako se već u kom kraju Srbije zove
15ak kom za 8,-€
😂😂🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ pic.twitter.com/ookO9ZWiON
Nevjerojatno saznanje
Objava je izazvala pravi val reakcija na društvenim mrežama. Dok su jedni sarkastično predlagali otvaranje izvoznog biznisa i slanje cijelih šlepera klipova u Njemačku, drugi su ostali u čudu nad činjenicom da nešto što se u Hrvatskoj smatra smećem može postići tako visoku cijenu.
"Pa da sam znao, ne bih godinama besplatno ložio vatru!" našalio se jedan korisnik. Drugi su komentirali: "Čime se oni griju kad im je ovo isplativo?" i "Definitivno propuštamo poslovnu priliku!".
Zašto su Nijemci spremni platiti toliko za suhe kukuruzne klipove? Točno objašnjenje nije poznato, ali pretpostavlja se da se koriste za potpalu, možda čak i kao dekoracija. U svakom slučaju, priča otvara oči i pokazuje kako ono što se u jednom dijelu svijeta smatra otpadom, u drugom može imati neočekivanu tržišnu vrijednost. Možda je vrijeme da se netko ozbiljno posveti izvozu ovih klipova – očito postoji publika koja je spremna platiti.