Hrvat snimio odvratan prizor u jednom od popularnijih marketa: 'Svaki dan se pitam, gdje je inspekcija?'
Fotografije sa Sparove trgovine u Osijeku objavljene na Facebook stranici "Halo, inspektore" izazvale su zabrinutost među kupcima. Na slikama, koje je snimio jedan čitatelj, jasno su vidljive rupe na vrećicama tjestenine, koje su vjerojatno nastale od strane glodavca. Osim toga, na policama se naziru tragovi koji bi mogli ukazivati na mišje fekalije.
Problematične fotografije potaknule su reakcije i komentare brojnih korisnika na društvenoj mreži, a mnogi su podijelili svoja neugodna iskustva iz drugih trgovina diljem Hrvatske.
"Nije je to ništa, znala sam vidjeti mačaka i pasa po tim trgovinama, maca sjedi na polici i jede kobasice ili belgijski ovčar, baš veliki pas, šeta u po trgovini u Rijeci", "Kriva je grabež što manje platiti radnika, što više trpati u džepove. Kriva je naša vlast što dopušta da nas se izrabljuje", "Miševa ima svagdje...u svakoj kući a da ne pričamo o centrima di je velika konzumacija hrane", "Pa čim uđete u bilo koji dućan i vidite košare/kolica očekujete i miševe. Svaki.dan se godinama pitam što (ne)radi inspekcija?! Gadljivo je na što to liči. Obzirom da je pravilo, a ne pojedinačan slučaj, mislim da inspektori ne idu u dućane, ni poslom, ni privatno", samo su neki od komentara.
'Navodno je tako zbog tople jeseni'
Stranica "Halo, inspektore" ističe da su već ranije pisali o problemima s glodavcima u trgovačkim centrima, a prema njihovim tvrdnjama, Sparove trgovine u Osijeku često su meta prigovora vezanih uz higijenu.
"Navodno zbog tople jeseni ove zime ih ima više nego ikad. No, oni se ne bi smjeli naći ili, još gore, udomaćiti u trgovinama s prehrambenim proizvodima. Zbog toga dosta prigovora dolazi i dalje na Sparove trgovine u Osijeku", stoji u objavi.
Zijevanje vam puno toga može reći o vašem zdravlju: Evo na što morate obratiti pozornost
Iz "Halo, inspektore" ističu da miševi ne smiju biti na policama s hranom te su odgovorili na komentare koji brane trgovinu tvrdnjom da su problemi povezani s nedovoljnom higijenom u Sparovim trgovinama.
Odgovor od Interspara, vlasnika Spar-a, očekuje se, a bit će objavljen čim stigne. Situacija naglašava važnost redovitog održavanja higijene u trgovačkim prostorima, a mnogi korisnici napominju da stanje kolačića za kupovinu često odražava opću razinu higijene u trgovini.