Hrvat kupio kruh u Sparu pa požalio kada ga je zagrizao: Sve je šokiralo što su rekli iz dućana

Platforma “Halo, inspektore” postala je jedno od glavnih mjesta gdje građani u Hrvatskoj prijavljuju nepravilnosti u trgovinama, restoranima i raznim uslužnim djelatnostima. Putem nje ljudi često ukazuju na previsoke cijene, lošu kvalitetu proizvoda, netočne deklaracije, prikrivena poskupljenja i druge probleme pri kupnji.
Velik broj korisnika odlučuje svoje pritužbe objaviti javno, a same prijave često potaknu inspekcijske kontrole koje nerijetko rezultiraju stvarnim promjenama na tržištu. Najnoviji slučaj koji je izazvao pažnju odnosi se na neugodno iskustvo u jednoj poslovnici Spara.
Odvratan prizor
Naime, jedan je korisnik u kruhu pronašao plastične niti. Halo, inspektore je o svemu pisao na svojoj Facebook stranici, a većinu je šokirala reakcija spomenutog dućana. Njihovu objavu prenosimo u cijelosti:
"PLASTIČNE NITI U BESKVASNOM KRUHU!? Svako malo upozoravamo na neugodna iskustva potrošača. Jer, ako sudimo po reakcijama i prigovorima potrošača, u brojnim prehrambenim proizvodima svako malo zatekne se neki nepripadajući sadržaj poput dlaka, komada plastike, žica, crva pa čak i komadića drvenih špranja.
Danas objavljujemo jedno ne baš ugodno potrošačko iskustvo iz Interspara u zagrebačkoj Areni. Kao što se lijepo vidi na slikama u "Beskvasnom kukuruznom kruhu" od 400 grama koji pod svojom trgovačkom markom prodaje Spar, pronađene su nekakve čudne niti koje definitivno tamo ne bi smjele biti", počeli su objavu.

Sve je zgrozio odgovor Spara
"Zato je o tome obaviješten i Spar koji je, između ostalog, pojasnio kako se tu radi o „niti od ambalaže u kojoj se kruh pakira. Naime, prilikom zatvaranja (zavarivanja) folije na povišenoj temperaturi može doći do otapanja niti koje se tada mogu uhvatiti za sam proizvod. Razumijemo da izgled može biti neugodan, no važno je naglasiti da se ne radi o dlakama i da je kruh s aspekta zdravstvene ispravnosti u redu,“ odgovorili su iz Spara te dodali: „Iskreno nam je žao zbog neugodnog iskustva s kupljenim proizvodima. Želimo podsjetiti da na mogućnost reklamirati proizvode osobno u poslovnici u kojoj su kupljeni. Kolege će nakon provjere reklamacije omogućiti povrat sredstava, a pritom je potrebno priložiti i račun (…)Zahvaljujemo na povratnoj informaciji. Ona nam je važna kako bismo mogli dodatno provjeriti i unaprijediti kvalitetu.“
Hrvat u Konzumu kupio svježi odojak pa se zgrozio: 'Naišao sam na nekakvu veliku kvrgu'
Ono što posebno brine potrošača je teza kako je to samo neka plastika koja se, eto, otopila kod pakiranja. To što je mikroplastika tim načinom ušla i ostala i na samom proizvodu, to kao da nije bitno. A zapravo je i te kako bitno za zdravlje potrošača što služba za reklamacije u Sparu očito ne zna", zaključili su.
Cijeli život pogrešno režete luk: Slavni kuhar otkrio trik za izbjeći suze i savršeno ga narezati
U komentarima su se javili brojni Hrvati, koji su redom pisali: "O, Bože, tko im je pisao taj odgovor???", "Piše da nema kvasca, a za plastiku ništa ne piše haha", "Nevjerojatan odgovor Spara", "Čudno opravdanje", komentirali su ljudi.