Hrvat kupio popularnu marku perilice rublja pa požalio: 'Rade to planirano'

Na tržištu prepunom skupljih uređaja koji, nažalost, nisu ni približno kvalitetni kao nekad, sve je teže pronaći aparate koji će trajati dugo i opravdati cijenu. Perilice, frižideri, kuhalo… popis uređaja koji često pokazuju znakove kvara čim im istekne jamstvo samo se širi.
Mnogi Hrvati na društvenim mrežama redovito traže savjete o tome što kupiti, jer im negativna iskustva s popravljanjem pokvarenih uređaja ili s garancijama koja traje samo do prvih problema, svakodnevno stvaraju glavobolje. Kako se nositi s ovom frustracijom i na što obratiti pažnju pri kupovini bijele tehnike?
Tako je jedan Hrvat na Redditu pitao: "Pozdrav ekipa. Zaručnica i ja smo u toku opremanja stana pa je na red došla i perilica za rublje. Ja više naginjem provjerenim brandovima tipa Samsunga, gledali smo i Gorenje, a u trgovini su nam preporučili Haier zbog 2+5 jamstva. Ima li netko iskustva sa Haierom ili da ostanem pri svome i uzmem Samsung? Cijene su otprilike iste oko 500€..."
Mašina za rublje
byu/Unlikely-Region8420 inaskcroatia
Jedan Hrvat se požalio
U komentarima su se javili brojni Hrvati, a jedan je ispalio: "Provjerene pa Samsung. Samsung radi krasne mobitele, televizore...ali za aparate takvog tipa je baš loš izbor." Drugi je samo dodao: "Uzima noname mašine i lijepi svoje etikete. Čak bih se usudio reći da isti Kinez napravi i Samsung i Hisense i Gorenje".
Jedan korisnik je otkrio kako je požalio kupnju Samsung mašine: "Imao sam prekrasnu Samsung perilicu, jamstvo 3+2 godine. Crkla je nakon 5 godina i mjesec dana. Kvar je - pogodi što - elektronika otkazala. Elektronika je zalivena u smolu tako da joj ne možeš pristupiti, tj. popravak se ne isplati. Planned obsolence. Sad imam Gorenje. Pametno je uzeti onu s najdužim jamstvom, samo pazi da nije nekakav prljavi trik kao što Sinclair radi s klimama, moraš svake godine napraviti "obavezan servis" za 50 eura x 7 godina."
Čovjek je u jednom danu pojeo 50 000 kalorija: Zapanjit će vas što mu se dogodilo na kraju
Drugi je pak napisao svog favorita: "Koliko god da je Miele skup, vrijedi svakog centa. Kolegi mašina crkla (u jamstvenom roku), serviser ga zvao isti dan kad su prijavili kvar da dođe pogledati, još mu ovaj kaže - ne danas, na poslu sam još.
Mimo toga, bitno je uzeti ono sa najduljim jamstvom, ali također i dobrom servisnom mrežom. Šta ti znaci npr 7 godina jamstva ako na servisera čekaš 50 dana (frend sa Samsung perilicom čekao 45 dana prošle godine)"