Hrvatu u Ikei dva puta naplatili isti proizvod: 'Prošlo je šest dana i samo su skinuli s računa'

Kupovina u velikim, provjerenim trgovinama obično se doživljava kao nešto sigurno – mjesta poput poznatih trgovačkih lanaca ili međunarodnih brendova stvaraju dojam da kupac ondje ne mora strepiti od neugodnih iznenađenja. Ipak, iskustvo pokazuje da se i u takvim dućanima znaju dogoditi nepotrebni problemi.
Ponekad je riječ o sitnim nesporazumima, poput pogrešno očitane cijene na blagajni ili proizvoda koji se razlikuje od onoga što je označeno na polici, a ponekad se dogodi i ozbiljnija pogreška koja kupca može skupo stajati.
Ikea - dupla naplata
byu/Tokikko inaskcroatia
Događa se
Upravo s takvom situacijom nedavno se susreo jedan hrvatski kupac koji je na Redditu otkrio da mu je Ikea naplatila isti proizvod čak dva puta.
Jedan začin u vašem domu je ubojit za bakterije: Ide u gotovo sva jela
"Bok, prošli tjedan sam u Ikei kupio na samo naplatnoj blagajni. Jučer, 6 dana nakon mi je opet skinut isti iznos s računa s tim da je navedena i "druga" tvrtka. Na prvom je To: Ikea P-0021, Sesvetski Kraljevac. Drugi je To: Pbztikea, Sesvetski Kraljevac. Poslao sam email jučer ali nisam (još) dobio odgovor. Čudno mi je da su dvije različite tvrtke navedene. Je li netko imao sličan problem?", pojasnio je."

Što napraviti?
U komentarima su se javili Hrvati koji su savjetovali što učiniti u takvom trenutku. Jedan je savjetovao: "Nazovi ikeu i zapisat će te. Pripremi račun. Dobit ćeš broj reklamacijskoj postupka. Prigovori i refund su u postupku za sve šta skuže. Nama je isto duplo skinulo, a bili smo na običnoj blagajni", otkrio mu je.
Hrvat kupio kruh u Sparu pa požalio kada ga je zagrizao: Sve je šokiralo što su rekli iz dućana
Drugi je dodao: "Zovi banku i reci da je napravljena prevara i da stoniraju drugu transakciju", na što mu je ubrzo stigao odgovor: "Teško da banka može stornirati odrađenu transakciju. Da im to tako javiš blokirali bi ti karticu i poslali novu pa bi imao još više nepotrebnih problema. Možeš jedino preko banke pokrenuti postupak reklamacije, ali bolje je to rješavati sa trgovcem pogotovo ako je riječ o ovakvom slučaju gdje je Ikea u pitanju."