Popularni klaun iz McDonald'sa samo je nestao: Postoji jezivi razlog zašto se to dogodilo

Njegova prepoznatljiva pojava – bijela šminka, vatreno crvena kosa i neizostavni osmijeh – bila je simbol sretnog obroka i veselih trenutaka u restoranima McDonald'sa. No, danas je njegova prisutnost gotovo neprimjetna, a razlog za njegov nestanak iz javnosti pomalo je zastrašujući.
Ronald se prvi put pojavio 1960-ih, u vrijeme kada je McDonald's postajao globalni fenomen. Djeca su ga obožavala, a njegov svijet – McDonaldland – bio je prepun veselih likova poput Grimacea i Hamburglera. No, iako je godinama bio neizostavan dio McDonald'sove marketinške strategije, nešto se naglo promijenilo.
Njegovo postupno povlačenje iz javnosti započelo je 2016. godine, a krivac nije bio sam McDonald's. Te godine svijet je zahvatio bizaran i uznemirujući trend – tzv. "klaunovi ubojice", prenosi LADbible.
McDonald's se udaljio od klauna
Sve je počelo kao marketinška kampanja za horor film, no stvari su ubrzo izmakle kontroli. Ljudi su se počeli oblačiti u jezive klaunove i izazivati paniku, prvo na društvenim mrežama, a zatim i u stvarnom životu. Zabilježeni su incidenti u SAD-u, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji – od klaunova koji su plašili prolaznike do ozbiljnijih prijetnji, uključujući i napade.
Situacija je postala toliko ozbiljna da su se mnoge kompanije, pa tako i McDonald's, distancirale od klaunovske ikonografije. U službenom priopćenju tada su izjavili da su svjesni "promijenjene percepcije klaunova" u javnosti i da će biti oprezni s Ronaldovim pojavljivanjem na javnim događanjima.
Šokantno upozorenje znanstvenika o gaziranim pićima: Otkriveno da uzrokuju vrlo opasnu bolest
Iako McDonald's tvrdi da Ronald i dalje ima svoju ulogu u njihovim promotivnim aktivnostima, jasno je da više nije onaj veseo lik kojeg su djeca nekad obožavala. Klaun koji je desetljećima bio simbol sreće i zabave, na kraju je postao žrtva straha koji su izazvali neki potpuno nepovezani događaji.